Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@15:24:42 GMT

دختر شیرازی آذرماه می‌آید +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۸۲۶

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش  ایلنا، بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته  فیلم سینمایی خداحافظ دختر شیرازی،  آذرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود پخش این فیلم بر عهده شرکت سینمایی نمایش گستران است

فیلم خداحافظ دختر شیرازی  اقتباسی‌ست از یکی از مشهورترین آثارِ نیل سایمون (کمدی‌نویسِ آمریکایی) با نام «دخترِ خداحافظی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبنم مقدمی، افشین هاشمی، آیسان حداد، مونا فرجاد، حسین محب‌اهری، ونوس شمس و رویا تیموریان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین حسین یاری، هومن برق‌نورد، هدایت هاشمی و رسول صدرعاملی نیز حضورِ افتخاری در این فیلم دارند.

 سایر عوامل تولید «خداحافظ دختر شیرازی» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، طراح چهره‌پردازی: رضا عربی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش رمضانلو، عکاس: منوچهر مرزبان، مدیر تولید: حسین فرخزاد، مجری طرح: عباس امینی، سعید صفرپور، سرمایه‌گذاران: علی طلوعی، افشین هاشمی، فرشته طائرپور، تهیه‌کننده: فرشته طائرپور.

        حجم ویدئو: 22.68M | زمان ویدئو: 00:00:54 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه و مرتضی علیزاده کارگردان فیلم «بی‌بدن» به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بی‌بدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune ۲» خواهد پرداخت.

سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی، پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 6095537 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»