Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب سایت رسمی بوندسلیگا 5 دلیل برای کارآمد بودن فلیک در این مقطع برای جایگزینی کواچ ارائه داده است.

بایرن مونیخ در یک دیدار طوفانی با نتیجه 4-0 دورتموند را شکست داد و فاتح دِر کلاسیکر شد. مدیر بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه پس از اتمام این دیدار درباره جانشین دائمی کواچ گفت تا اطلاع ثانوی هانسی فلیک به عنوان سرمربی موقت تیم به کارش ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1. دو بازی و دو پیروزی

پس از شکست 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت، کواچ از سرمربیگری بایرن مونیخ اخراج شد و دستیار او هانسی فلیک به طور موقت جانشین او شد، اما اعتماد زیادی به او از طرف هواداران وجود نداشت. قهرمان 8 سال اخیر بوندسلیگا در اولین دیدار با هدایت فلیک در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی به مصاف تیم سرسخت المپیاکوس رفت و با یک پیروزی 2-0 خانگی در فاصله 2 بازی تا اتمام این مرحله، صعود خود به مرحله حذفی این رقابت ها را مسجل کرد. تنها 3 روز بعد باواریایی های احیا شده رقیب مستقیم خود در راه کسب قهرمانی بوندسلیگا، یعنی دورتموند را با نتیجه قاطع 4-0 درهم کوبیدند. از نظر کسب نتیجه چگونه می‌توان از این بهتر عمل کرد؟

2. به ثمر رساندن 6 گل

در مورد آمار گلزنی چطور؟ علیرغم داشتن خط آتش بسیار قدرتمند، در طی 65 مسابقه که نیکو کواچ هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار بود همواره آنها موقعیت های گلزنی فراوانی را به راحتی از دست می‌دادند تا اینکه در نهایت کواچ شغل خود را از دست داد. قهرمان 28 دوره بوندسلیگا در مقابل تیم نه چندان قدرتمند آگزبورگ به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد، آنهم در شرایطی که آنها 24 موقعیت گلزنی را در این دیدار بر روی دروازه حریف ایجاد کردند. حتی در مقابل تیم تازه صعود کرده اونیون برلین نتیجه‌ای بهتر از یک برد خفیف 2-1 نگرفتند. این ها را با 2 بازی اخیر این تیم با هدایت فلیک مقایسه کنید، در دیدار مقابل المپیاکوس آنها با 11 شوت در چهارچوب موفق به به ثمر رساندن 2 گل شدند و در دیدار حساس مقابل دورتموند آنها با تنها 5 ضربه داخل چارچوب موفق شدند 4 مرتبه دروازه حریف را باز کنند.

3. بدون گل خورده

پس از سپری شدن 10 هفته از بوندسلیگا دروازه بایرن مونیخ 16 مرتبه باز شده بود، که این آمار برای تیم هایی که در نیمه بالای جدول هستند اصلاً مناسب نیست. از فصل 2008/09 که یورگن کلینزمن از هدایت باوارایی ها اخراج شده بود، این بدترین آمار دفاعی آنها در تمامی این سال ها است. فلیک با ایجاد یک تغییر درخشان در دفاع تیم و حضور یک هافبک دفاعی در پست دفاع میانی، باعث شد قهرمان لیگ یونان حتی موفق به زدن یک شوت به سمت دروازه مانوئل نویر هم نشود، آنها از همین ترفند در مقابل دورتموند هم استفاده کردند و باز هم حتی یک شوت به سمت چارچوب دروازه مانوئل نویر زده نشد، آن هم در مقابل تیمی که در 10 مسابقه قبلی خود در لیگ موفق به زدن 23 گل شده بود. این آمار و نتایج یادآور جمله معروف سرالکس فرگوسن است : "دفاع خوب جام ها را به ارمغان می‌آورد".

4. فرمول برنده شدن

فلیک به اندازه‌ای ترکیب تیم را در این 2 مسابقه تغییر داده است که می‌توان متصور بود این دوران ماه عسل برای آنها ادامه دار باشد. تغییرات او تنها محدود به تغییر ترکیب به سیستم 4-2-3-1 نیست، او چینش بازیکنان را به طور محسوسی تغییر داده و برای اولین بار در این فصل بایرن مونیخ 2 دیدار پیاپی را با ترکیبی مشابه به میدان رفت. یک دفاع وسط در سمت راست دفاع به میدان رفت (بنجامین پاوار)، یک هافبک دفاعی در دفاع میانی (خاوی مارتینز)، یک دفاع چپ در دفاع میانی (داوید آلابا) و یک وینگر جوان در پست دفاع چپ ظاهر شد (آلفونسو دیویس) که آنها در کنار یکدیگر یک سپر را مقابل دروازه نویر تشکیل دادند. یاشوا کیمیش برای تشکیل خط هافبک میانی 2 نفره به زوج خود در تیم ملی آلمان، یعنی لئون گورتسکا پیوست، در حالیکه توماس مولر به پست شماره 10 برگشت و میان دو وینگر جوان و سرعتی، یعنی سرژ گنابری و کینگزلی کومان قرار گرفت. نتایج آنها بسیار روحیه بخش بوده است و لواندوفسکی با به ثمر رساندن 3 گل، مهره بدون جایگزین باوارایی ها در خط حمله بوده است.

5. در اختیار داشتن حمایت رختکن

شکی نیست که بازیکنان بایرن مونیخ لبخند می‌زنند و گوش های فلیک سرخ می‌شود. فلیک از سال 2006 تا 2014 دستیار یوآخیم لوو در تیم ملی آلمان بود، یاشوا کیمیش از شخصیت او که به عنوان دستیار فاتح جام جهانی 2014 شده بود و ایده های مشخصش تمجید کرده بود، در حالیکه نویر از خصوصیت کار کردن با تمام وجود هافبک سابق بایرن مونیخ تعریف کرده بود. بخشی از تیم بایرن مونیخ را بازیکنانی تشکیل داده‌اند که در تیم ملی آلمان زیر نظر فلیک قهرمان جهان شده‌اند، و فلیک در میان آنها دارای مقبولیت است، بخصوص که تعدادی از آنها توسط کواچ بسیار کم مورد استفاده قرار می‌گرفتند. نیاز به گفتن نیست که یک رختکن خوشحال می‌تواند به دستیابی بایرن به اهداف بزرگش در اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی کمک شایانی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد