Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم بزرگداشت روز شهید در لبنان تاکید کرد که مقاومت اکنون در اوج قدرت و نقش آفرینی خود قرار دارد. تاریخ انتشار: 16:38 - 20 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۹۹۳ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ سخنرانی «سید حسن نصرالله»، دبیرکل «حزب الله» لبنان روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز شهدای لبنان با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش المیادین، سید حسن نصرالله، در روز شهید در لبنان گفت: "عملیات استشهادی احمد قصیر که در چنین روزی انجام شد، از نظر اندازه، کیفیت و خسارات وارد شده به دشمن، از جمله مهم‌ترین درگیری‌های میان اعراب و اسرائیل بوده است؛ آریل شارون که حمله به بیروت را دستاوردی بزرگ برای خود می‌دانست، در مقابل این ضربه شدید که به ارتش اسرائیل توسط جوانی به نام احمد قصیر وارد شد، افسرده و سردرگم شده بود. "
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: "برخورد امروز ترامپ با ارتش آمریکا مانند ارتشی مزدور است و آنان تصور می‌کنند همه مردم مانند خودشان هستند. "   وی در ادامه ضمن قدردانی از شهدا و گرامیداشت مقام آنان در دفاع از کشور و دفع خطرات تروریستی گفت: "شهدا کشور ما را به کشوری مبدل کردند که فرماندهان ارشد دشمن، آن را تهدیدی برای موجودیت خود می‌دانند. "
سید حسن نصرالله در بخش دیگری از اظهارات خود یادآور شد: "مقاومت اسلامی لبنان اکنون به عنوان بخشی از محور مقاومت در منطقه در اوج قدرت، اهمیت و نقش آفرینی خود قرار داشته و در حال ساختن حال و آینده مشارکت دارد. "   دبیرکل حزب الله لبنان در اشاره به اهمیت موقعیت و جایگاه جنبش انصارالله یمن گفت: "عبدالملک بدرالدین فرمانده جبهه‌ای است که در ۵ سال گذشته با نیرو‌های متجاوز مقابله کرده است. "   وی در ادامه گفت: "اظهارات اخیر عبدالملک بدرالدین در مورد پاسخگویی به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی موضعی تاریخی و قابل تامل است. "   سید حسن نصرالله در ادامه در مورد اوضاع یمن گفت:"آن‌ها دارای تسلیحات بسیار پیشرفته موشکی و پهپادی هستند و شجاعت استفاده از آن‌ها را دارند و می‌توانند تمام دنیا را تحدید کنند ... مبارزان یمنی در حال دستیابی به پیروزی‌های خیره کننده نزدیک به معجزه هستند ... عبدالملک بدرالدین نشان داد می‌تواند تهدیدات خود را عملی کند و اسرائیلی‌ها به این امر واقف هستند. "   در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید حسن نصرالله سخنرانی سید حسن نصرالله روز شهید در لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی