Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:37:55 GMT

نازنین شهرکى قهرمان مسابقات گلف بانوان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۱۰۱

نازنین شهرکى قهرمان مسابقات گلف بانوان شد

نازنین شهرکى قهرمان مسابقات گلف قهرمانى کشور بالاى ١٨ سال بانوان شد. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومى فدراسیون گلف، مسابقات گلف قهرمانى کشور بانوان بالاى ١٨ سال ١٩ و 20 آبان ماه با حضور ٤٤ نفر از ١٢ استان در مجموعه ورزشى انقلاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مسابقات در بخش انفرادى نازنین شهرکى با مجموع اسکور ١٥٣ از تهران، لیلاسربازى با مجموع اسکور ١٦٤ از تهران ، زیبا مردانى از لرستان با مجموع اسکور ١٧٤ نفرات اول تا سوم شدند. 

همچنین در بخش تیمى تهران با مجموع ٤٩٣ ضربه اول، لرستان با مجموع ٥٥٢ ضربه دوم و چهار محال بختیارى با مجموع ٥٩٨ ضربه سوم شد.

برگزاری مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده بانوان

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گلف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد