Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@00:37:48 GMT

دیپلمات ارشد کره شمالی: «آبه شینزو» احمق است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۱۵۰

آفتاب‌‌نیوز :

 «سونگ ایل هو» دیپلمات ارشد کره شمالی در روابط با ژاپن هرگونه مذاکره با این کشور را به شدت رد کرد.

به گزارش رویترز، این دیپلمات ارشد کره شمالی با احمق توصیف کردن «آبه شینزو» نخست‌وزیر ژاپن گفته است که او حتی نباید آرزوی وارد شدن به کره شمالی را هم داشته باشد.

به گفته سونگ، آبه شینزو در واکنش به آزمایش موشکی اخیر کره چنان جنجالی به پا کرد که گویی در خاک ژاپن بمب هسته‌ای افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر ژاپن پیش از این در جریان نشست آ.سه.آن با محکومیت آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، از آمادگی توکیو برای دیدار و گفتگوی بدون پیش شرط با مقامات کره شمالی خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کره شمالی شینزو آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت

    عصر ایران- خانم معصومه حایری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی  و دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی صبح امروز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی در تهران درگذشت.

   وی مادر سید حسین و مریم خمینی بود. حجت‌الاسلام سید حسین خمینی از اوایل دهه ۶۰ عملا از عرصه های رسمی و رسانه‌ای کنار است و خواهر او (نوه امام خمینی) هم در خارج از کشور زندگی می‌کند و به طبابت و کارهای علمی اشتغال دارد و خانواده برای دفن مادر منتظر بازگشت اوست.

   از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

   او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب کند.

  با این که عروس ارشد امام اهل مصاحبه با رسانه‌ها نبود اما چند سال پیش گفت‌و‌گویی با او در عصر ایران منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت خصوصا جاهایی که حکایت از نگاه امروزین آقا مصطفی خمینی داشت و تصویر متفاوتی از فرزند فقید امام ترسیم می کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی