Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهگ دالوند با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم خیز خوزستان، از دستگیری ۴۷ سارق و توقیف اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سرهنگ محسن دالوند» امروز (دوشنبه ۲۰ آبان) در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص برخورد با سارقان اشاره کرد و گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی اهواز از اجرای عملیات دستگیری و برخورد با فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز خبر داد و افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، یک سارق به عنف، هفت خرده فروش موادمخدر و چهار عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاه آنها دستگیر کردند.

 

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ها مقدار سه کیلو و ۲۲۴ گرم انواع مواد مخدر، مقادیری اموال سرقتی، ۳۳۹ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، سه فقره تیراندازی و تعداد پنج قبضه سلاح غیرمجاز (یک قبضه سلاح جنگی و چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۱۷۵ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

 

سرهنگ دالوند با اشاره به اعتراف متهمان عنوان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۸۴ فقره انواع سرقت در شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

وی با بیان اینکه در این راستا ۴۱ موتورسیکلت و ۳۰ خودروی متخلف توقیف و ۲۴ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز تحقیقات ترک اعتیاد تحویل داده شد ابراز کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نمی دهد.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان شیراز اصفهان استان بوشهر سرهنگ دالوند دستگیری سارقان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر