Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@04:47:19 GMT

بهمنی: نرخ خرید تضمینی محصولات افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۶۵۹

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: امیدوارم به جای دو قطبی کردن کشور به شعار هفته وحدت توجه کنید.

به گزارش ایسنا، محمود بهمنی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک هفته وحدت گفت: معیشت مردم شدیدا در مخاطره است. بازنشستگان با حقوق اندک چه کار کنند؟ فاصله‌ی طبقاتی و ضریب جینی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش حقوق طبقه متوسطه پاسخگوی تورم لجام گسیخته نیست. حقوق بگیران تحت پوشش بیمه اجتماعی سخت در مضیقه‌اند.

بهمنی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: سعی کنید از مدیران جوان، نخبه، لایق، تصمیم ساز، و کاردان استفاده کنید. فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌خواهند ازدواج کنند. حتما مطلع هستید که میانگین سن ازدواج شدیدا افزایش یافته است. خوب می‌دانید که علاوه بر مبارزه با فساد باید زمینه‌های ایجاد فساد را از بین برد. عدم نظارت کافی، چند نرخی بودن ارز، امضای طلایی و غیر سیستمی بودن کالاها، زمینه افزایش فشار را افزایش داده است. برای تحقق رونق تولید باید نیاز نقدینگی واحدهای تولیدی را با نظات بر مصرف تامین کرد. برای رونق سرمایه گذاری  هم باید به ثبات قیمت توجه شود.

وی افزود: باید به مابه‌التفاوت نرخ ارز که بر طرح‌ها تحمیل شده توجه شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس در پایان برای رونق کشاورزی پیشنهاد کرد که نرخ خرید تضمینی محصولات افزایش یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن بهمنی نرخ خرید تضمینی مجلس مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با آغاز برداشت گندم از مناطق گرمسیری خرید تضمینی این محصول از طریق مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی آغاز شد و تاکنون ۷۲ تن گندم از کشاورزان شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

صفایی افزود: هر ساله شبکه تعاونی‌های روستایی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خود نسبت به خرید تضمینی گندم بصورت مباشرتی اقدام می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: همزمان با خرید گندم، ۵۳ تن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده است.

صفایی اظهار داشت: همه مراکز خرید نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول‌ها و تعمیرات مورد نیاز اقدام کرده اند و در دورترین نقاط استان نیز تجهیز و آماده سازی شده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد