Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@12:26:08 GMT

دستگیری سارقان تجهیزات ریل قطار در رودبار

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۱۱۹۳

خرداد؛ فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری سارقان تجهیزات ریل قطار در مسیر خط راه آهن این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 14 لوشان در حین گشت زنی به راننده یک دستگاه خودروی پیکان وانت در محدوده مسیر خط راه آهن قزوین - رشت در منطقه لوشان، مشکوک شده که با دیدن ماموران اقدام به فرار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی با بیان اینکه در تعقیب و گریز ماموران انتظامی، خودرو با همکاری ماموران پلیس راه جمال آباد لوشان متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شد، افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو 232 عدد پیچ و مهره پابند ریل قطار به همراه ابزار آلات سرقت شامل آچار و ... کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پدر و پسر هستند، گفت: متهمان 46 و 21 ساله با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند. برچسب ها: قطار ، تجهیزات ریل قطار

منبع: خرداد

کلیدواژه: قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد