Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که برخی رسانه‌های اروپایی از جمله دیلی‌میل مدعی شده اند باشگاه منچستریونایتد تماس‌هایی با زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق خود برقرار کرده و زلاتان احتمالا درفصل زمستان به اولدترافورد بازخواهد گشت، اسکای اسپورت گزارش داده است که منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه زلاتان ابراهیموویچ را جذب نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رفتن روملو لوکاکو و الکسیس سانچز از من یونایتد در فصل تابستان، اوله گونار سولشائر امیدوار است وقتی پنجره باز زمستانی می‌شود بتواند خط حمله این باشگاه را تقویت کند.

اما اعتقاد بر این است که هدف منچستریونایتد بازگرداندن زلاتان ۳۸ ساله که در طی حضور ۲ ساله در اولدترافورد، ۲۹ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده، نخواهد بود.

یشتر بخوانید: تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش

این ملی پوش سابق سوئد قبل از ترک یونایتد در مارس ۲۰۱۸ به دنبال مصدومیت جدی زانو، به این باشگاه کمک کرد تا در لیگ اروپا و جام اتحادیه تحت سرمربی سابق خوزه مورینیو قهرمان شود.

ابراهیموویچ اخیراً از این که اوایل کارش به این باشگاه نپیوسته ابراز ناراحتی کرده است وگرنه آن‌ها "شیر دیگری" را می‌دیدند.

مهاجم لس آنجلس گلکسی آمادگی و فرم خود را در ایالات متحده آمریکا پیدا کرده است، او در ۳۱ بازی برای تیمش در تمام رقابت‌های این فصل ۳۱ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

اما زلاتان علی رغم درخشش نتوانست تیمش را به فینال MLS برساند و بعد از دو فصل حضور در این باشگاه به عنوان یک بازیکن آزاد از لس آنجلس گلکسی جدا می‌شود.

یشتر بخوانید: ستاره کهکشانی‌ها به فکر جدایی افتاد

انتهای پیام/

شیاطین سرخ زلاتان را نمی‌خواهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچستر یونایتد زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند