Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دیدار خانگی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر با ثبت دومین شکست این تیم به پایان رسید. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم بسکتبال ذوب‌آهن عصر امروز و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در خانه مهمان توفارقان آذرشهر بود که این دیدار با شکست تیم اصفهانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که از ساعت 16 امروز در سالن مرحوم رهنمای ورزشگاه ملت اصفهان آغاز شد، ذوب‌آهن در ثانیه‌های پایانی با نتیجه 77 بر 74 مغلوب حریف خود شد تا در دومین دیدار خانگی خود متحمل دومین شکست این فصل خود شود.

در این دیدار که با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان زلزله اخیر آغاز شد، ذوب‌آهن در کوارترهای اول و سوم به برتری 22 بر 17 و 21 بر 19 رسید اما در کوارترهای دوم و چهارم با نتایج 19 بر 14 و 22 بر 17 رسید تا در مجموع با نتیجه 77 بر 74 شکست خورد.

به این ترتیب کار شاگردان مهران حاتمی در ادامه مسابقات کمی سخت شد.

در سایر مسابقات مهم هفته سوم لیگ برتر پتروشیمی بندرامام با نتیجه 89 بر 51 از سد رعد پدافند هوایی گذشت، شهرداری گرگان برابر آویژه صنعت مشهد 87 بر 83 شکست داد و مهرام در زمین اکسون تهران به پیروزی 72 بر 68 رسید.

لیگ بسکتبال چین| پیروزی نانجینگ با ریباندهای حدادیباخت نماینده قم در دومین هفته لیگ برتر بسکتبال/ شیمیدُر 20 ثانیه کم آوردلیگ برتر بسکتبال| پیروزی مهرام در حساس‌ترین بازی هفته دوم/ جنوبی‌ها بر خریفان خود غلبه کردند

نتایج دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال مردان به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان 74 - توفارقان آذرشهر 77

نفت آبادان 85 - شهرداری قزوین 62

آویژه صنعت مشهد 83 - شهرداری گرگان 87

شیمیدر قم 88 - مس کرمان 63

رعد پدافند هوایی 51 - پتروشیمی بندرامام 89

اکسون تهران 68 - مهرام تهران 72

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماهدربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی

کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی

شایان ذکر است، دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزارخواهد شد.

کد خبر 6088806

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد