Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@21:58:37 GMT

مدیر متواری گمرک بازداشت شد +جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۱۷۴۷

مدیر متواری گمرک بازداشت شد +جزئیات

قاسم شریفی مدیرسابق گمرک بندرامیرآباد، که در راستای اجرای حکم محکومیتش، در سال ۱۳۹۴ تحت تعقیب قرار گرفته بود و چهار سال متواری بود، دستگیر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری از اجرای حکم محکومیت مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد خبر داد و بیان کرد: قاسم شریفی مدیرسابق گمرک بندرامیرآباد، که در راستای اجرای حکم محکومیتش، در سال ۱۳۹۴ تحت تعقیب قرار گرفته بود و چهار سال متواری بود، دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه رسیدگی به پرونده این فرد با شکایت چهار شاکی در دستور کار دستگاه قضایی استان مازندران قرار گرفت، اظهار کرد: این فرد به جرم ارتشا به مبلغ بیش از 500 میلیون تومان به چهار فقره ، 7.5 سال حبس، شلاق، انفصال از خدمات دولتی و پرداخت جزای نقدی معادل مبلغ رشوه محکوم شده بود که متواری بود و با دخالت و همکاری موثر همکاران حفاظت اطلاعات دادگستری استان مازندران دستگیر و جهت تحمل محکومیت به زندان آمل معرفی شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان استان مازندران گمرک حکم محکومیت ماموران گمرک متواری گمرک ایران بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی در دیدار با اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران، افزود: استان ولایتمدار مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید گرانقدر تقدیم انقلاب نمود که می‌طلبد با بهره مندی حداکثری از تمام ظرفیت ها، به بهترین شکل ممکن و استفاده از تمام مواهب خدادادی و نیروی انسانی متخصص و متعهد در راستای خدمت به مردم ولایتمدار استان تلاش شود.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با قدردانی از حضور اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران، اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی و مذهبی با دارا بودن چهار هزار عضو که به نوعی سفیران مردم مازندران در بخش‌های مختلف هستند، از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعاً با توجه به حضور قضات عالی رتبه، حقوق دانان، نمایندگان ادوار، مدیران و شخصیت‌های برجسته کشور، می‌تواند به عنوان یک اتاق فکر توانمند و متخصص در خدمت مطلوب به مردم شریف استان مازندران مثمر ثمر باشد.

پوریانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری شعار سال اظهار کرد: حمایت قضایی از سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای حمایت از تولید و اشتغال، امری بسیار مهم و اساسی است و در این راستا فعالیت جدی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دادگستری مازندران با نگاه رفع موانع تولید مد نظر ویژه دستگاه قضایی استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین تکریم مراجعان و صیانت از حقوق مردم را از جمله موارد مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان مازندران با بهره مندی از تمام ظرفیت خود و استماع سخنان مراجعان به دستگاه قضایی با تمام توان برای پیگیری مشکلات حقوقی مردم شریف استان تلاش خواهد کرد.

پوریانی، بحث مبارزه با فساد را نیز مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: در راستای خدمت به مردم شریف استان مازندران، حامی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود ولی قطعاً در صورت مشاهده هرگونه فساد، با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه نمایندگان اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موارد مطروحه در جلسه بیان کردند.

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان