Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی و معنویت افزایی نسل نوجوان و جوان کشور، گفت: بسیج به عنوان بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد مردمی در جامعه ایران بهترین بستر برای اجرای برنامه‌های طرح‌های تربیتی و پرورش نسل آینده کشور براساس اصول و مبانی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه تربیت نسل مومن و انقلابی رسالت مهم اساتید و مربیان شجره طیبه صالحین در بسیج است، گفت: بدون شک طلاب، روحانیون و علمای فاضلِ فعال در شجره طیبه صالحین به عنوان سرگروه، مربی و بخصوص استادیاران نقش اصلی را در تقویت بنیه علمی و معرفتی بسیجیان، رشد و بالندگی معنوی اعضای حلقات، ایجاد وحدت رویه در امور تربیتی و نظارت بر حُسن اجرای طرح صالحین ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه کادرسازی و کار تشکیلاتی دو مولفه مهم و تاثیرگذار در موفقیت طرح‌های فرهنگی و تربیتی است، گفت: پاسخگویی به شبهات، شبکه سازی، ایجاد وحدت رویه و ارتباط بین نسل جوان مومن و متعهد کشور و ترویج فرهنگ انقلابی و سبکِ زندگی اسلامی در فضای جامعه از اهداف مهم شجره طیبه صالحین است.

سردار غیاثی با اشاره به لزوم تبادل تجربیات بدست آمده از اجرای طرح صالحین با مسئولان فرهنگی کشور، گفت: روشنگری پیرامون شبهات، ایجاد فضای گفتگو و پیگیری و پاسخگویی به مطالبات نسل نوجوان و جوان کشور همواره مورد توجه دست اندرکاران طرح صالحین قرار داشته باشد.
انتهای پیام/م

تربیت نسل مومن و انقلابی؛ مهمترین رسالت مربیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند