Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت در سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی، از مناطق زلزله زده استان بازدید کرد و پای صحبت‌های مردم زلزله‌زده نشست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سخنگوی دولت در سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی، از مناطق زلزله زده استان بازدید کرد و پای صحبت‌های مردم زلزله‌زده نشست. علی ربیعی در ابتدا در روستای زلزله زده ورنکش که بیشترین آسیب را در جریان زلزله متحمل شده است، حضور یافت و در بازدید از کمپ‌ها و چادرهای زلزله‌زدگان با آنان به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلاتشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی همچنین به منزل خانواده زلزله زده معروف میانه " زهرا" رفت و در کنار خانواده‌ وی به سوگواری پرداخت. او با خانواده‌ زهرا به گفت‌وگو پرداخته و برایشان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

سخنگوی دولت در این روستا از خانه‌های تخریب شده نیز بازدید کرده و مصوبات و برنامه‌های دولت جهت تامین هزینه‌های خسارات زلزله را مطرح کرد و در ادامه از سایر مناطق زلزله زده نیز بازدید کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت شیراز رئیس جمهور رفسنجان علی ربیعی ربیعی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی شهر رفح به سمت منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

این سخنگو با انتشار ویدئویی از  ساکنان محله‌ های شرقی شهر رفح از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

بر اساس نقشه اعلام شده توسط سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، گذرگاه زمینی رفح در محدوده عملیات نظامی این رژیم خواهد بود.

رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که بر اساس برآوردها، حدود ۱۰۰ هزار غیرنظامی از شرق شهر رفح که تخلیه خواهند شد، زندگی می کنند.

 

حجم ویدیو: 2.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی