Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:20:39 GMT

تدوین بودجه ۹۹ با رویکرد قطع وابستگی به نفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۰۳۳

ایسنا/کرمان معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تنظیم بودجه بدون وابستگی به نفت اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته و در ستاد تنظیم بودجه جلسات آن آغاز و با رویکرد قطع وابستگی به نفت تدوین شده است.

حسین‌علی امیری عصر دوشنبه در شورای اداری شهرستان کهنوج با بیان اینکه بحث بودجه در جلسات آینده دولت مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد اظهار کرد:  بودجه سال ۹۹ با رویکرد قطع وابستگی به نفت تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: عدالت در بحث توزیع بودجه، بودجه عملیاتی، کارا بودن بودجه، قطع وابستگی بودجه به نفت، تاکید بر منابع داخلی و ملاحظه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین یکی از سیاست های راهبردی دولت است از مهم ترین ویژگی‌های بودجه سال آینده به شمار می‌رود.

امیری با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کشاورزان جنوب استان کرمان اظهار کرد: توسعه شهرستان‌های جنوبی استان کرمان کاملا وابسته به حل مشکلات حقوقی اراضی، مالکیت و اسناد آن‌ها است که برای حل این مشکل جلسه‌ای را با تعدادی از وزرا تشکیل و خواسته به حق مردم را به اطلاع رییس جمهوری خواهم رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه ۹۹ سفر رییس جمهور به کرمان معاون پارلماني رييس جمهور استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان گفت: چشم‌انداز شهرستان کاشان باید به‌روزرسانی و تدوین شود و نخبگان و صاحب‌نظران برای به‌روزرسانی سند چشم‌اندازی ورود پیدا کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در مصلی بقیه الاعظم کاشان، با بیان اینکه منطقه کاشان و شهر کاشان شایسته خدمت است، اظهار داشت: انسجام فرهنگی و اجتماعی لازمه هر پیشرفت و رشد است.

وی افزود: امروز با قدمت و اصالت موجود در منطقه کاشان تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا انسجام فرهنگی و اجتماعی را ایجاد کنیم و طبیعتا رشد و پیشرفت در حوزه اقتصادی و سیاسی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه از مسائل خرد نخواهیم گذشت، ابراز داشت: ابن مسائل نیز در کنار مسائل کلان برای ما اهمیت دارد و آنچه بیش از مهم بوده وفاق و همدلی مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم است و این خدمت‌رسانی در کنار همدیگر محقق می‌شود.

وی گفت: به اتفاق مسئولان به خدمت مردم در روستاها و شهرها می‌رسیم و قطعا مسیر ایجاد شده برای رشد و پیشرفت منطقه را ادامه می‌دهیم؛ چشم‌انداز شهرستان کاشان باید به‌روزرسانی و تدوین شود و نخبگان و صاحب‌نظران برای به‌روزرسانی سند چشم‌اندازی ورود پیدا کنند.

تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان

محمدی فشارکی تصریح کرد: لازم است با صاحب‌نظران، علما و اندیشمندان جلسه‌ای گرفته شود و امید است با عزم و اراده قوی برخی از مسائل که به امیدآفرینی می‌انجامد، صورت پذیرد در حالی که یک سال دیگر به پایان دولت باقی مانده است و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گرفته شود.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی