Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:52:35 GMT

منفک شدن برخی رشته‌ها به معنای توقف موفقیت است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۰۸۴

منفک شدن برخی رشته‌ها به معنای توقف موفقیت است

ایسنا/زنجان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: منفک شدن برخی از رشته‌ها از این هیئت باعث می‌شود تا موفقیت‌ها کسب شده تداوم نداشته باشد.

مهدی مرادی شامگاه امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پارالمپیک برگزار شد، از رسانه‌ها به‌عنوان بازوان توانمند در توسعه ورزش یاد کرد و افزود: همه ساله در مهرماه شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته پارالمپیک هستیم که امسال به دلیل تقارن این هفته با ماه‌ صفر، مقرر شد تا برنامه‌های هفته پارالمپیک از ۱۶ تا ۲۲ آبان‌ماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه برگزاری برنامه‌ها و مراسم مختلف در طول هفته پارالمپیک، جزو رویکردهای اصلی این هیئت در هفته مذکور خواهد بود، ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که به جد توسط هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان دنبال می‌شود، «جنبش پارالمپیک» است که این برنامه با هدف شناساندن رشته‌های مختلف ورزشی به معلولان و خانواده‌های آن‌ها است.

این فعال ورزشی از منفک شدن رشته‌های بدمینتون، تیراندازی با کمان، قایقرانی، تنیس، تکواندو، دوچرخه‌سواری و تنیس روی میز از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر این هیئت در ۱۲ رشته قهرمانی و ۵ رشته همگانی آقایان و بانوان فعالیت می‌کند و معتقدیم منفک شدن برخی از رشته‌ها باعث خواهد شد که دیگر همانند گذشته شاهد کسب موفقیت نباشیم.

مرادی با تاکید بر اینکه حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول یکی از رویکردهای اصلی این هیئت بوده و باعث کسب مدال‌های متعدد در رقابت‌های مختلف شده است، اظهار کرد: سال گذشته توانستیم به اندازه همه هیئت‌های ورزشی استان به بازی‌های پاراآسیایی ورزشکار اعزام کنیم که این مهم در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود و رهاورد آن کسب ۸ مدال بود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه این هیئت در سال گذشته ۲۸ مورد اعزام به رقابت‌های مختلف داشت که خروجی آن کسب ۲۵ مدال بود، بیان کرد: یکی از اولویت‌های امروز این هیئت، مقوله آموزش است؛ چرا که معتقدیم با تداوم آموزش‌ها می‌توان به کسب موفقیت‌های روزافزون امیدوار بود که در همین راستا همه تلاش مربیان، ارائه آموزش‌های به‌روز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۵۰ ورزشکار سازمان‌یافته تحت پوشش این هیئت قرار دارند، افزود: یکی از دغدغه‌های پابرجای این هیئت، عملی نشدن بخشنامه‌ای است که بیش از یک سال از امضای آن توسط رئیس‌جمهور می‌گذرد، است و آن موضوع جابه‌جایی ورزشکاران جانباز و معلول توسط شهرداری به سالن‌های تمرین است که تا به امروز محقق نشده است.

مرادی با یادآوری اینکه اجاره‌ای بوده مجموعه ولیعصر باعث شده است تا بخش اعظمی از منابع درآمدی این هیئت از بین رفته و نتوانیم مثل گذشته از ورزشکاران در زمینه‌های مختلف حمایت کند، ادامه داد: متاسفانه نبود حامی مالی باعث شده است تا در برخی از مقاطع شاهد حضور ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های مختلف با نام سایر استان‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه بانوان معلول استان زنجان سهم ارزنده‌ای در مدال‌های کسب شده و موفقیت‌های به دست آمده داشته‌اند، یادآور شد: بی‌تردید کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط رقیه شجاعی را باید یکی از مهم‌ترین توفیقات ورزش استان دانست. علاوه بر این، حضور لیلا عباسی و رقیه امیری در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر و نیز سمیرا خالقی در والیبال نشسته، از دیگر موفقیت‌ها در بخش بانوان است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از حضور چند ورزشکار زنجانی به عنوان لژیونر در لیگ‌های خارجی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش ورزشکار لژیونر زنجانی شاغل در بسکتبال با ویلچر در لیگ‌های اروپایی مشغول به بازی هستند که این مهم برای ورزش استان یک افتخار ارزشمند به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان پارالمپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل افشارفرد گفت: جامعه جراحان ایران همزمان با برگزاری چهل و پنجمین کنگره علمی سالیانه، چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان را نیز با افتخار اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه جراحان یکی از قدیمی ترین و عظیم‌ترین تشکل‌های علمی گروه پزشکی است و از سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را با برگزاری کنگره‌های علمی سالیانه آغاز کرده، افزود: در کنگره امسال از مشارکت ۱۶ انجمن علمی و تخصصی برخوردار هستیم که برنامه‌های خود را طی هفته پیش رو در هشت سالن مختلف مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا خواهند کرد.

افشارفرد گفت: جامعه جراحان ایران نیز در سالن اصلی طی پنج روز برپایی کنگره برنامه‌های علمی متنوعی خواهد داشت که در این برنامه‌ها ۱۸ میزگرد (پانل) و چهار سخنرانی کلیدی اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران افزود: سعی شده موضوعات روز و مبتلابه رشته‌های جراحی، بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا همکاران رشته‌های مختلف فرصت تبادل نظر داشته باشند.

استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه انجمن‌های علمی در سالن‌های فرعی برنامه‌های اختصاصی و تعیین شده خود را با حضور اعضا اجرا می‌کنند، ادامه داد: امیدواریم برنامه‌های علمی کنگره امسال، موجب توجه ویژه و افزایش رضایتمندی همکاران رشته‌های مختلف قرار بگیرد.

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران با بیان اینکه امسال چهل و پنجمین کنگره علمی سالیانه جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد، گفت: سال ۱۳۶۳ با همت بزرگان رشته‌های مختلف جراحی، جامعه جراحان ایران تشکیل شد و از آن زمان به طور سالانه یک کنگره بزرگ در تهران و یک کنگره میان دوره‌ای به همت شاخه‌های استانی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنگره تبادل اطلاعات علمی و تکنیک‌های جراحی میان همکاران جامعه جراحان در رشته‌های مختلف است، تاکید کرد: ضمن مطرح شدن مسائل علمی و پزشکی که در نهایت به نفع بیماران و جامعه خواهد بود، مشکلات جراحان کشور به ویژه جراحان جوان نیز مطرح خواهد شد.

افشارفرد گفت: جامعه جراحان ایران نماد جراحان کشور است و از تمامی همکاران در رشته‌های گوناگون جراحی تقاضا دارم در این همایش بزرگ شرکت کرده و توان علمی و اجتماعی خود را مطرح کنند.

وی در پایان گفت: ثبت نام برای کسب امتیاز بازآموزی این کنگره به صورت آنلاین برقرار است و روز کنگره نیز امکان ثبت نام وجود دارد ولی بهتر است همکاران هر چه سریع‌تر به طور آنلاین ثبت نام کنند.

کد خبر 6095623 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • معنای رفتار مختلف گرگ‌ها در گله + فیلم
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی