Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تنظیم بودجه بدون وابستگی به نفت اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته و در ستاد تنظیم بودجه جلسات آن آغاز و با رویکرد قطع وابستگی به نفت تدوین شده است.

به گزارش ایرنا؛ "حسین‌ علی امیری" عصر دوشنبه ۲۰ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کهنوج با بیان اینکه بحث بودجه در جلسات آینده دولت مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ با رویکرد قطع وابستگی به نفت تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: عدالت در بحث توزیع بودجه، بودجه عملیاتی، کارا بودن بودجه، قطع وابستگی بودجه به نفت، تاکید بر منابع داخلی و ملاحظه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین یکی از سیاست های راهبردی دولت است از مهم ترین ویژگی‌های بودجه سال آینده به شمار می‌رود.

امیری با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کشاورزان جنوب استان کرمان اظهار کرد: توسعه شهرستان‌های جنوبی استان کرمان کاملا وابسته به حل مشکلات حقوقی اراضی، مالکیت و اسناد آن‌ها است که برای حل این مشکل جلسه‌ای را با تعدادی از وزرا تشکیل و خواسته به حق مردم را به عنوان نماینده دکتر روحانی در این سفر، به اطلاع رییس جمهور خواهم رساند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود

دریافت 2 MB کد خبر 6086581

دیگر خبرها

  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود