Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:11:36 GMT

نمایش باغ زندگی برای کودکان نهاوندی اجرا شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۳۱۶

نمایش باغ زندگی برای کودکان نهاوندی اجرا شد+ تصاویر

بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان با اجرای نمایش باغ زندگی برای کودکان نهاوندی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ زینب سیف عصر امروز در مراسم افتتاح بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک گفت: این جشنواره باهدف ایجاد شورونشاط در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در شهرستان نهاوند هم برنامه‌های خوبی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری جشنواره در همدان در شهرستان نیز با همکاری گروه‌های تئاتر شهرستان نمایش‌هایی برای کودکان اجرا می‌شود تا حال و هوای نهاوند هم مانند جشنواره تئاتر استان باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: جشنواره امسال با شعار کودک طبیعت و تئاتر شروع به کارکرده است و با اجرای نمایش “باغ زندگی ” در نهاوند نیز بخش جنبی آغاز شد.

وی بیان کرد: دانش آموزان و کودکان نهاوندی به مدت سه روز از ساعت ۱۰ صبح می‌توانند در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش‌های جذاب و کودکانه را مشاهده  کنند.

سیف گفت: همراه با اجرای این نمایش‌ها توسط هنرمندان نهاوندی برنامه‌های شاد و اجرای سرود و برنامه‌های طنز نیز برای شادی کودکان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند