Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در کمپ تیم‌هلی ملی برگزار شد. کریم باقری و وحید شمسایی مهمان‌های ویژه این تمرین بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این تمرین چند بازیکن از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی و علی قلی‌زاده شرکت نکردند و برای انجام تمرینات انفرادی و بدنی به ساختمان PEC رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هم‌چنین مجید حسینی و میلاد محمدی، دو لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال ترکیه و بلژیک امشب به تهران می‌رسند.

در حالی پنج بازیکن در تمرین گروهی تیم ملی حضور ندارند که ایران سه روز دیگر با عراق بازی می‌کند و فردا هم باید در سفری چند ساعته عازم اردن شود. هم‌چنین یک مربی جدید به نام دمیتری برای نخستین‌بار در تمرین تیم ملی ایران حاضر شد.

مارک ویلموتس پیش از آغاز تمرین، در جمع بازیکنان درباره اهمیت بازی با عراق صحبت کرد. سپس هاشمیان و ویلموتس برای دقایق طولانی به گفت‌وگوی دو نفره پرداختند. دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر اسپینوزی تمرین کردند. این مربی فرانسوی به علت پرداخت نشدن مطالباتش در اردو‌های قبل غایب بود.

امید ابراهیمی بعد از تمرینات دقایق نخست و قبل از شروع کار‌های گروهی، به تمرین پایان داد و راهی ساختمان PEC شد تا موجب برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر وجود مصدومیت در این بازیکن شود. روز گذشته نیز احسان حاج صفی به علت مصدومیت، از اردوی تیم ملی کنار رفت تا ترابی جانشین او شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن امید ابراهیمی تابناک ورزشی مقدماتی جام جهانی عراق مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم