Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:25:02 GMT

امنیت در شهرستان کارون برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۷۱۱

امنیت در شهرستان کارون برقرار است

سردار حیدر عباس زاده شامگاه دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارد اشت :روز گذشته یکی از شاعران شهرستان کارون به نام حسن حیدری بر اثر ایست قلبی در یکی از بیمارستان‌های اهواز فوت کرد که پس از اعلام فوت این شاعر متاسفانه رسانه‌ها و سایت‌های ضد انقلاب و معاند به طور مستمر در فضای مجازی شروع به تبلیغ منفی و فراخوان برای شرکت در مراسم وی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : با صحبتهای انجام شده در خصوص نحوه برگزاری مراسم تشییع با بزرگان و شیوخ طوایف، این شاعر با برنامه‌ریزی که انجام شد ساعت ۱۱ ظهر امروز دوشنبه تدفین و به خاک سپرده شد.

وی افزود: حدود ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر جمعیتی در حدود ۸۰۰ تا یک هزار نفر مقابل منزل پدر این شاعر برای برگزاری مراسم تجمع کردند که با حرکت به سمت قبرستان کوت عبدالله تعدادی افراد سودجو در بین  جمعیت از این موقعیت سوء استفاده کرده و با سنگ پرانی به یکی از بانک‌های این شهرستان و به آتش کشیدن چند حلقه لاستیک اختلال در رفت و آمد خودروها در اتوبان اصلی شهرستان کارون به وجود آوردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان بیان کرد :تمامی عوامل نیروی انتظامی و اطلاعاتی با حضور به موقع در موقعیت‌های درنظر گرفته شده منطقه را تحت کنترل قرار دادند و همین عامل باعث شد با کمترین خسارت مالی و بدون خسارت جانی با همکاری مردم این شهرستان اوضاع آرام و تعدادی از عوامل محرک ناآرامی شناسایی و دستگیر شوند.

سردار عباس زاده خاطر نشان کرد :هم اکنون وضعیت تردد در مسیر اصلی شهرستان کارون به طور کامل تحت کنترل می باشد و امنیت در این منطقه برقرار است .

عصر روز دوشنبه افرادی که گفته می شود برخی از آنان از دیگر نقاط خوزستان برای شرکت در آیین خاکسپاری و ختم این شاعر جوان ، به کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون آمده بودند، اقدام به ناآرامی کرده و با آتش زدن لاستیک، و خسارت به چند خودرو و اماکن عمومی، با ماموران انتظامی درگیر شدند.

تجمع این افراد در مرکز شهر کوت عبدالله موجب اختلال در آمد و شد خودروها در اتوبان آیت الله بهبهانی و گلایه و نارضایتی شهروندان شد.

حسن حیدری شاعر جوان عرب اهواز شاعری منتقد بوده که اشعارش به زبان عربی بوده  و در مناسبتهای مختلف اجتماعی اشعاری نقد آمیز سروده است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان امنیت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان