Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:49:32 GMT

رقابت شدید مسی و لواندوفسکی در اواخر سال 2019

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۷۲۲

رقابت شدید مسی و لواندوفسکی در اواخر سال 2019

لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دو رقیب برای کسب عنوان بهترین گلزن سال 2019 هستند.

 

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا پایان سال 2019 میلادی نمانده و مانند هر سال در هفته های پایانی، رقابت برای کسب عنوان بهترین گلزن سال بین ستاره های بزرگ با جدیت دنبال می شود. هتریک لیونل مسی در دیدار مقابل سلتاویگو باعث شد در نزدیکی پایان سال میلادی، جایگاه وی در بین سه گلزن برتر سال 2019 قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که در اوایل این فصل به دلیل مصدومیت چندین بازی از دست داد، اکنون در سال 2019 تا به حال 39 گل به ثمر رسانده است که این رقم دو گل کمتر از رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ با 41 گل است. گل های لیونل مسی ستاره بارسا در 41 بازی به ثمر رسیده و 30 تای آن در فصل گذشته و نه گل در فصل جاری وارد دروازه رقبا شده است.

 

 

در این شرایط لواندوفسکی تنها رقیب واقعی مسی است. مهاجم لهستان در شرایط خوبی قرار داشته و اوضاع را برای مسی سخت کرده است. وی بعد از گلزنی در بازی مقابل دورتموند، در 40 بازی 41 گل به ثمر رسانده است 23 که تای آنها در 18 بازی اخیر به ثمر رسیده است.

 

در حالیکه زمان چندان تا پایان سال 2019 نمانده، سرخیو آگوئرو با 34 گل در رده سوم قرار دارد و پس از آن کیلیان امباپه با 31 گل و کریم بنزما با 30 گل حضور دارند که با 8 گل بیشتر از هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو با 22 گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ بارسلونا روبرت لواندوفسکی لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بارسلونا روبرت لواندوفسکی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود

منوچهر یارمحمدی مدیر جهاد کشاورزی طارم گفت: تغییرات سالانه ترکیب کشت در مناطق، تحت تاثیر عوامل متعدد از جمله مسائل اقتصادی شامل میزان تقاضا، قیمت بازار، هزینه های تولید، رعایت تناوب زراعی، آفات و بیماریهای مشترک با سایر محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به کاهش تولید و سطح زیر کشت محصول سیر در شهرستان طارم، اظهار داشت: علاوه بر موارد ذکر شده در این خصوص، کاهش بارندگی در فصل کاشت، جایگزینی سایر محصولات از جمله سیب زمینی و باقلا موجب کاهش تولید سیر در شهرستان طارم طی سال زراعی جاری شد.

یارمحمدی خاطرنشان کرد:‌ سطح زیر کشت محصول سیر در سال زرعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در شهرستان طارم حدود ۴۰۰ هکتار است و همه ساله برداشت سیر در طارم از اواخر فروردین آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

وی ارقام مورد کشت در این شهرستان را شامل سیر صورتی و قرمز بیان و خاطرنشان کرد: سیر تولیدی در طارم به دلیل کیفیت بالای آن علاوه بر مصرف داخل شهرستان و استان زنجان به سایر استان های کشور از جمله گیلان و مازندران همچنین در صورت وجود شرایط به برخی کشورهای دیگر صادر می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود