Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین نشست تخصصی سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده با حضور معاون رییس جمهوری در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «زهرا جواهریان» امروز(۲۰ آبان) در هفتمین نشست تخصصی سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده در تبریز اظهار داشت: توجه به سازمان‌های مردم نهاد یکی از سیاست های اصلی معاونت امور زنان ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور برنامه ریزی امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تشویق جامعه به فعالیت سازمان های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت‌های آنان و ایجاد تعامل میان دولت و این سازمان از سیاست‌های اصلی امور زنان و بانوان نهاد ریاست جمهوری است. 

وی با تشریح اهداف برگزاری این نشست تخصصی در تبریز گفت: این دوره با هدف توان افزایی در حوزه مالی و طرز پروژه نویسی در قالب قوانین و مقررات برگزار می شود.

جواهریان با بیان این‌که خروجی نشست امروز باید ارایه طرح هایی باشد که قابلیت اجرا در سطح ملی داشته باشند، گفت: از تمامی طرح‌هایی که در راستای ارتقای جایگاه و نقش زنان در جامعه باشد، حمایت می کنیم.

همچنین مدیرکل امور بانوان در استانداری آذربایجان شرقی در این نشست گفت: در این نشست ۱۸۰ سازمان مردم نهاد(سمن) فعال در زمینه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و سلامت، اشتغال زایی کسب و کار زنان و محیط زیست، توانمندسازی جوامع محلی، مدیریت بحران و تاب آوری اجتماعی آموزش می بینند و تبادل نظر و تجربه می کنند.

«رقیه صادق زاده» افزود: این نشست با حضور سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به مدت ۴ روز برگزار می شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز خبرگزاری شبستان استان بوشهر شبستان یزد کانون های مساجد مساجد اصفهان توانمندی بانوان سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی

اعتمادآنلاین نوشت: یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهاد‌های خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهاد‌های مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند، اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهاد‌های مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست، اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روز‌های آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • نشست سران سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟