Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:31:22 GMT

ماهینی میهمان ویژه در آکادمی افشین(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۹۶۴

حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیس در تعطیلات تیمش در آکادمی آرش افشین حاضر شد.

به گزارش ورزش سه، آرش افشین بازیکن سابق استقلال، سپاهان و فولاد که آکادمی مدرنی در اهواز برای نوجوانان خوزستانی تاسیس کرده، مهمان ویژه ای در چند روز گذشته داشت.

 

حسین ماهینی مدافع بوشهری تیم پرسپولیس که با افشین در ملوان هم‌تیمی بود، مهمان ویژه او و جوانان آکادمی اش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی بیژنی کاپیتان سابق استقلال اهواز نیز از مربیان این آکادمی است.

 

افشین درباره آکادمی اش به خبرنگار ما این چنین گفت: هدف ما در این آکادمی این است که به شکوفایی بازیکنان خوزستانی کمک کنیم و بتوانیم فضای خوب و حرفه ای برای بچه های خوزستانی ایجاد کنیم، استعدادهای فوق العاده‌ای در اهواز و دیگر شهرستان‌های استان خوزستان حضور دارند که مانند الماس هایی هستند که فقط نیاز دارند که تراشیده شوند.

 

وی درباره وضعیت خودش نیز گفت: تمرینات اختصاصی ام را دنبال می کنم تا نیم فصل بهترین تصمیم را بگیرم و انگیزه های فراوانی دارم تا خودم را بازهم ثابت کنم.

 

فولاد خوزستان آرش افشین حسین ماهینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان آرش افشین حسین ماهینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)

 پاپیروس‌های هرکولانیوم مجموعه‌ای از بیش از 1800 طومار باستانی هستند که در قرن 18 کشف شده‌اند. آنها در ویرانه‌های یک ویلای مجلل باستانی واقع در شهر هرکولانیوم ایتالیا پیدا شدند.

به گزارش فرادید، این طومارها کاملا منحصر به فرد هستند زیرا در اثر فوران کوه وزوویوس در سال 79 پس از میلاد زیر خاکستر آتشفشان دفن و حفظ شدند. البته گرمای شدید پاپیروس‌ها را تا حد زیادی به زغال تبدیل کرده و باعث شده آن‌ها بسیار شکننده شوند. با این حال همین اتفاق از طومارها در برابر عناصری که معمولاً باعث پوسیدگی آنها در طول زمان می‌شد محافظت کرده است.

بقایای آکادمی افلاطون در آتن

حالا با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، دانشمندان در تلاش هستند تا پاپیروس‌ها را رمزگشایی کنند.

گرازیانو رانوکیا، کارشناس دانشگاه پیزا، می‌گوید که محل دقیق دفن افلاطون را در بین هزاران کلمه جدیدی که با استفاده از هوش مصنوعی در یکی از پاپیروس‌ها خوانده شده‌اند شناسایی کرده است. این پاپیروس در واقع اثری از فیلودموس گادارا است که در آن تاریخچۀ آکادمی افلاطون را شرح داده است.

رانوکیا گفت که این متن نشان می‌دهد که محل دفن فیلسوف یونانی در باغی است که در یک منطقه خصوصی در محوطۀ آکادمی و در نزدیکی زیارتگاه مقدس موزها در نظر گرفته شده است. (موزها در فرهنگ یونان باستان الهه‌گان هنر و ادبیات بودند).

آکادمی چگونه تاسیس شد؟

آکادمی افلاطون مدرسه‌ای مشهور در آتن باستان بود که توسط افلاطون در سال 387 قبل از میلاد تأسیس شد و در حومه شمال غربی آتن، خارج از دیوارهای شهر قرار داشت. این محوطه نام خود را از یک قهرمان افسانه‌ای به اسم «آکادموس» گرفته بود.

افلاطون ابتدا زمینی را که در نهایت آکادمی در آن ساخته شد خریداری کرد و شروع به برگزاری گردهمایی‌های غیررسمی در آنجا برای بحث در مورد مسائل فلسفی با برخی از دوستانش کرد.

بقایای آکادمی که در سال 86 قبل از میلاد ویران شد

این گردهمایی‌ها شامل متفکرانی مانند تئای‌تتوس، آرخوتاس، لئوداماس و نئوکلیدس می‌شد. این نشست‌ها و بحث‌ها سال‌ها ادامه یافت تا اینکه در اواسط دهه 380 قبل از میلاد آکادمی به عنوان یک مدرسۀ رسمی شناخته شد. یکی از مشهورترین شاگردان این آکادمی ارسطو بود که بعدها در کنار خود افلاطون به یکی از مشهورترین فیلسوفان تاریخ تبدیل شد.

باغی که افلاطون تصمیم گرفت از آن برای بحث‌های خود استفاده کند، قبلاً توسط بسیاری از گروه‌های آتنی، اعم از مدنی و مذهبی استفاده می‌شد و باغ‌های آکادمیا میزبان مسابقه مشعل شبانه از محراب‌های آتن تا محراب پرومتئوس نیز بود.

آکادمی افلاطونی توسط امپراتور خودکامۀ رومی به اسم سولا در سال 86 قبل از میلاد ویران شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی