Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-06@16:29:10 GMT

پیام مهم عراقی‌ها به بعثی‌ها+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۹۸۰

پیام مهم عراقی‌ها به بعثی‌ها+ عکس

بعثی‌ها و جریان‌های انحرافی با حمایت و تحریک مستقیم برخی کشورهای غربی و عربی تلاش کردند تا تظاهرات مشروع شهروندان عراقی را از مسیر مسالمت آمیز خارج کرده و به خشونت کشانده و بر آن موج سواری کنند. به گزارش جنوب نیوز ، شهروندان عراقی از ابتدای اکتبر گذشته در اعتراض به وضعیت معیشتی و رفاهی و موضوع فساد تظاهرات خود را به شکل مسالمت آمیز آغاز کردند که دولت و پارلمان و از همه مهمتر مرجعیت عالی دینی بر مشروع بودن خواسته‌های مردم تاکید و بر ضرورت تلاش جدی برای برآورده شدن آنها  تاکید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عناصر نفوذی که عموما بعثی‌های صدامی زخم خورده از نظام سیاسی جدید مبتنی بر مردمسالاری و نفی استبداد و دیکتاتوری و مشارکت همه طیف‌های مردم در قدرت است در کنار برخی عناصر منحرف داخلی با تحریک و حمایت مستقیم برخی طرف‌های غربی و عربی و صهیونیستی برای به خشونت کشاندن تظاهرات مسالمت آمیز و منحرف کردن مسیر مطالبات مشروع مردمی تلاش کردند و در این راه مسبب مشکلات و تلفات انسانی و خسارت‌های فراوان به اموال عمومی و خصوصی شدند

با این حال شهروندان عراقی به شکل‌های مختلف بر مخالفت خود با بعثی‌های صدامی و تحرکات منفی و خشونت آفرین آنها تاکید کرده‌ اند که عکس زیر یکی از این نمونه‌هاست. با این  عنوان :« هرگز با بازگشت بعثی‌های مقبور تحت هیچ عنوانی موافقت نخواهیم کرد»

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • زندانی شدن یک معلم به‌خاطر تشابه اسمی با یک فرمانده
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست