Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس خسروانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری در اراک، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی، نیازمند فعالیت های تشکیلاتی و منسجم است و افزون بر آن حضور در فعالیت های انتخاباتی نیازمند فعالیت تشکیلاتی می باشد.

وی افزود: بر این اعتقاد هستیم هنگامی که کارها به صورت تشکیلاتی منسجم شکل گیرد با موفقیت بیشتری همراه است بنابراین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در گام اول با پیش رو بودن انتخابات مجلس ساختار منسجم و تشکیلاتی را از ماه های گذشته شکل داده به طوری که جلسات منظمی با شخصیت های بزرگ استان، اساتید و شخصیت های پیشکسوت در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در بسیاری از شهرستان ها ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است و برای یک فعالیت تشکیلاتی و منسجم در انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده است.

خسروانی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در انتخابات اهداف متعددی را دنبال می کند که از جمله آن ها ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در کشور و افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی تاکید کرد: در این شورا آرمان های ملی و انقلابی را دنبال می کنیم و باید فضا و بستر را برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با مهم برشمردن شناسایی شخصیت های اصلح، توانمند و کارآمد در استان و معرفی آن ها به مردم برای انتخاب بهتر اظهار کرد: اگر این انتخاب بر اساس نظر و دیدگاه های نخبگان استان صورت پذیرد به طور قطع اشتباه را کاهش می دهد.

خسروانی گفت: شورا از منتقدین وضع موجود است و بنا دارد با فعالیت های تشکیلاتی برای بهبود شرایط اقدام کند و مشکلات را به حداقل ممکن برساند و معتقدیم سنگر های مدیریتی کشور باید به نیروهای توانمند، کارآمد و کار آزموده سپرده شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: مجلس به عنوان اولین مرحله در دستور کار ما قرار گرفته و امیدواریم با ورود شخصیت های کارآمد و انقلابی به مجلس وضع بهبود یابد. برای برون رفت از وضع موجود به دنبال ایده های نخبگان و شخصیت های کارآمد هستیم.

خسروانی گفت: انتخابات آینده عرصه آزمون و خطا نیست و شخصیت هایی که از توان حل مشکلات برخوردار هستند باید به مردم معرفی شوند و باید بتوانند از ایده های خود برای حل مشکلات دفاع کنند در این راستا با آن ها در شورای ائتلاف استان به گفت و گو خواهیم پرداخت و توان و قدرت آن ها در حل مشکلات سنجیده می شود.

وی گفت: افزایش امید و ترسیم آینده ای روشن در کشور در دستور کار شورای ائتلاف استان مرکزی قرار دارد. در شورای ائتلاف آن چیزی که به عنوان سند بالادستی مدنظر قرار گرفته، بیانیه گام دوم انقلاب است و تمامی تصمیم ها و سیاست گذاری ها بر اساس راهبردهای این بیانیه خواهد بود.

خسروانی افزود: اعتقاد به بیانیه گام دوم انقلاب اعتقاد به مسیر چهل ساله انقلاب است و نباید گذشته خود را منکر شویم و آن را ضعیف بپنداریم و باید به گذشته انقلابی خود افتخار کنیم.

وی بیان کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب به تحلیل و فهم درستی از وضعیت موجود کشور، منابع، ظرفیت ها دست پیدا کردیم و معتقدیم آینده روشن و شفاف برای اداره کشور ترسیم خواهد شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: این شورا هدفمند و برای آینده استان و کشور دارای ایده است و به دنبال شخصیت هایی هستیم که اهداف بیانیه گام دوم را دنبال کنند.

خسروانی گفت: اصولی که در شورا مدنظر قرار خواهد گرفت، جوان گرایی است و بسیاری از انتصابات در شورا از جوانان است و پیشکسوتان در کسوت مشورت به عنوان حامیان و سیاست گذاران در کنار جوانان هستند.

وی بیان کرد: راهبرد اصلی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در استان کشف جوانان مستعد برای پذیرش مسئولیت های آینده است. اعتقاد داریم مجلس آینده باید مجلس تمدن ساز باشد.

خسروانی گفت: معتقدیم آنچه که می تواند مشکلات و مسایل امروز کشور را حل کند، برخورداری از روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است این دو شاخص را در گزینش نیروها مد نظر قرار خواهیم داد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه سیستم مردم سالاری دینی در کشور دچار مشکل نیست، اظهار کرد: ما به عملکردها انتقاد داریم نه اشخاص. مجلس یازدهم باید توان حرکت در مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را داشته باشد.

وی عنوان کرد: افرادی که به مجلس آینده ورود پیدا می کنند برای رفع مشکل اشتغال، تورم و... باید طرح و برنامه داشته باشند و صرفا منتقد بودن به وضع موجود را نمی پذیریم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: دانشجویان به عنوان عضو در شورا حضور دارند و فعالیت خود را در فضای دانشگاه ها به منظور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی آغاز می کنند تا بتوان کرسی های آزاد اندیشی، جلسات تخصصی مناظره برگزار کرد تا دانشجویان به انتخاب عقلانی دست پیدا کنند.

خسروانی افزود: در صورتی که دانشگاه های استان برای برگزاری نشست های سیاسی، گفت و گوی های دو طرفه، اعلام مواضع و راهکارها تمایل داشته باشند، شورای ائتلاف استان مرکزی این آمادگی را دارد تا در این حوزه با دانشگاه ها به صورت قانونی مشارکت کنیم.

وی افزود: این تشکیلات دارای شورای مرکزی است و شوای آن در تهران تشکیل شده است و به لحاظ قانونی کاملا قانونی است. زیرا جبهه و ائتلاف است و به طور رسمی و قانونی در وزارت کشور ثبت شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی ۲۳ شخصیت حقیقی از نخبگان استان، شورای مرکزی این ائتلاف را تشکیل داده اند.

کد خبر 4769762

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی ایران گام دوم انقلاب یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این هفته شورا در حاشیه تجلیل از شماری معلمان پیشکسوت و جوان شهر اصفهان، دیدگاه‌های خود را نسبت به موضوع تعلیم و تربیت بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حاشیه تجلیل از شماری معلمان پیشکسوت و جوان شهر اصفهان در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اعضای شورا به بیان دیدگاه‌های خود نسبت به موضوع تعلیم و تربیت پرداختند.

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نقش تأثیرگذار معلمان و دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: از ۱۶ سال پیش در شورای اسلامی بسیاری معلم بودند و تعدادی از شهرداران شهر نیز در این کسوت فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه بهتر بود همان شورای اول آموزش و پرورش به صورت محلی و در قالب مدیریت واحد شهری اداره می‌شد گفت: قطعاً اتفاقات بهتری در شهر رقم ما خورد، امیدوارم دولت به فکر بیفتد و بتوانیم آموزش و پرورش با مدیریت واحد شهری اداره شود.

سخت‌گیری در گزینش به نوعی خود زنی است

احمد شریعتی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از طرح معلمان فداکار و ایثارگر و تجلیل از معلمان شهرستان ورزنه که با جمع‌آوری کمک‌های مالی شنوایی را به دانش آموز خود هدیه کردند اظهار کرد: این درست که برای تربیت فرزندان نیازمند نیروی با تجربه و متعدد و متخصص هستیم اما اکنون در گزینش‌ها سخت گیری می‌شود، در این راستا اصفهان بیشترین موارد ارجاع را داشته است.

وی افزود: بسیاری از خانواده‌های شهدا و طلبه در این گزینش‌ها رد شدند، چرا خود زنی می‌کنیم، درخواست می‌کنم این موارد را به عنوان حق آن افراد دنبال کنید.

نیازمند تقویم ثابت در مناسبت‌ها و رویدادها هستیم

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از تعامل و مشارکت میان آموزش و پرورش و مدیریت شهر در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف اظهار کرد: در کنار تربیت نیرو، شاهد دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش هستیم، اما معتقدم مسیر باید تثبیت شود و این ریل‌گذاری فارغ از حضور ما و شما ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه برای ارتقای شاخص‌های کیفی برنامه‌های تعاملی باید گام برداریم گفت: اصل ورزش به‌عنوان یک اولویت تثبیت شود و سرانه ورزشی ارتقا پیدا کند؛ در این راستا ریل‌گذاری انجام شود، به‌عنوان مأموریت دائمی دو مجموعه باقی بماند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت پارکینگ‌های مدارس اتفاق قابل توجهی است، ادامه داد: بخشی از مخاطبان اصلی برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی باید به سمت آموزش و پرورش برود.

صالحی دانش‌آموزان و نوجوانان را مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان یک اولویت دانست و تصریح کرد: نیازمند تقویم ثابت در مناسبت‌ها و رویدادها هستیم که امیدواریم در این راستا گام‌های مشترک بیشتری برداریم و آن را تثبیت کنیم.

اینجا اصفهان است، مهد نیروهای فرهنگی و فکری

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سخن مقام رهبری که «معلمان با قناعت آینده ساری می کنند» و با تقدیر از معلمانی که به رسالت تبیینی خود توجه دارند اظهار کرد: مقام رهبری در دیدار اخیر با معلمان دل نگرانی و گلایه مندی هایی را نسبت به آموزش و پرورش مطرح کردند.

وی افزود: آموزش و پرورش مشکلات بسیار دارد ما هم آن را می‌دانیم اما مشکل اصلی در محاق قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نقش تأثیرگذار معلمان پرورشی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مدیریت شهر و شورا در این دوره از آغاز، با انتخاب علی قاسم زاده به عنوان شهردار چراغ سبز خوبی به حوزه آموزش و پرورش نشان داده است، در این راستا می‌شد اتفاقات خوب‌تری را رقم بزنیم نه اینکه شهرداری صرفاً نقش پشتیبانی داشته باشد.

وی ادامه داد: اینجا اصفهان است، دایره عظیمی از علم آموزی در آن قرار دارد، شخصیت‌هایی همچون پرورش‌ها و شهید بهشتی‌ها در آن وجود داشتند که تبحر زیادی در تبیین موضوعات مختلف داشتند.

نادرالاصلی تصریح کرد: در این فرصت موجود از بستر مدارس پلی به سوی مسجد و مراکز فرهنگی و فرهنگسراها زده شود و از سوی دیگر شاهد حضور پررنگ روحانیت و نیروهای فرهنگی و فکری در مدارس باشیم، در اصفهان نیروهای فرهنگی و فکری کم نداریم.

وی اظهار داشت: محیط‌هایی که در اختیار آموزش و پرورش است در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، از این امکانات فوق العاده برای موضوعات فرهنگی و فکری استفاده کنیم تا بتوان رو به جلو حرکت کرد.

برگزاری نمایشگاه «شهر دخت» در اصفهان

فرزانه کلاهدوزان رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های متفاوتی همچون عصر ورزش طی تفاهم نامه با آموزش و پرورش ویژه اوقات فراغت اجرایی شده است اظهار کرد: مجلس مشورتی کودکان و نوجوانان به عنوان فرصت ارزشمند شکل گرفته است، کمیسیون‌های متناظر با شورا دارد که ظرفیت خوبی محسوب می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه شهر دخت خبر داد افزود: تولیدات دانش آموزان دختر، هنرستان‌ها که تولیدات بی نظیری است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همکاری‌های خوبی هم در راستای برگزاری اردوها در مناطق شهری انجام شده است.

کد خبر 750743

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد