Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:57:15 GMT

توضیح رییس پلیس خوزستان درباره اعتراض‌ها در کارون

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۱۰۲

توضیح رییس پلیس خوزستان درباره اعتراض‌ها در کارون

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حیدر عباس زاده شامگاه دوشنبه اظهار داشت: روز گذشته یکی از شاعران شهرستان کارون به نام حسن حیدری بر اثر ایست قلبی در یکی از بیمارستان‌های اهواز فوت کرد که پس از اعلام فوت این شاعر متاسفانه رسانه‌ها و سایت‌های ضدانقلاب و معاند به طور مستمر در فضای مجازی شروع به تبلیغ منفی و فراخوان برای شرکت در مراسم وی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با صحبت‌های انجام شده در خصوص نحوه برگزاری مراسم تشییع با بزرگان و شیوخ طوایف، این شاعر با برنامه‌ریزی که انجام شد ساعت ۱۱ ظهر امروز دوشنبه تدفین و به خاک سپرده شد.

وی افزود: حدود ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر جمعیتی در حدود ۸۰۰ تا یک هزار نفر مقابل منزل پدر این شاعر برای برگزاری مراسم تجمع کردند که با حرکت به سمت قبرستان کوت عبدالله تعدادی افراد سودجو در بین جمعیت از این موقعیت سوء استفاده کرده و با سنگ پرانی به یکی از بانک‌های این شهرستان و به آتش کشیدن چند حلقه لاستیک اختلال در رفت و آمد خودرو‌ها در اتوبان اصلی شهرستان کارون به وجود آوردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان بیان کرد:تمامی عوامل نیروی انتظامی و اطلاعاتی با حضور به موقع در موقعیت‌های درنظر گرفته شده منطقه را تحت کنترل قرار دادند و همین عامل باعث شد با کمترین خسارت مالی و بدون خسارت جانی با همکاری مردم این شهرستان اوضاع آرام و تعدادی از عوامل محرک ناآرامی شناسایی و دستگیر شوند.

سردار عباس زاده خاطر نشان کرد: هم اکنون وضعیت تردد در مسیر اصلی شهرستان کارون به طور کامل تحت کنترل می‌باشد و امنیت در این منطقه برقرار است.

عصر روز دوشنبه افرادی که گفته می‌شود برخی از آنان از دیگر نقاط خوزستان برای شرکت در آیین خاکسپاری و ختم این شاعر جوان، به کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون آمده بودند، اقدام به ناآرامی کرده و با آتش زدن لاستیک و خسارت به چند خودرو و اماکن عمومی، با ماموران انتظامی درگیر شدند.

حسن حیدری شاعر جوان عرب اهواز شاعری منتقد بوده که اشعارش به زبان عربی بوده و در مناسبت‌های مختلف اجتماعی اشعاری نقد آمیز سروده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن حیدری شاعر خوزستانی اعتراض های خیابانی شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان با اشاره به تداوم تغییرات خروجی سدها گفت: مردم از اسکان و نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

مهدی عظیمی‌فر در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به ادامه بارشها در بخشهای بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلابهای وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریانهای بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستانهای اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

به گزارش ایرنا، بارندگی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام