Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محل‌های اسکان موقت برای دام‌های مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد ترکمانه» امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت زلزله اخیر به اماکن دامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای اسکان موقت دامها در 20 نقطه در شهرستانهای میانه و سراب محلهای مخصوصی ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد احسان یتیاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچنین دامهای روستائیانی را که احشام آنها در زمین لرزه اخیر تلف شده است در اختیار آنها قرار خواهد داد.

وی افزود: بر اساس اعلام جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، در 65 روستاي خسارت ديده از زلزله در 2 شهرستان ميانه و سراب در مجموع تعداد 320 اماكن دامي خسارت ديده و 995 رأس دام سبك و 351 رأس دام سنگين تلف شده است.

ترکمانه تامین لوازم خانگی آسیب دیدگان در زلزله، ارائه یکصد کانکس برای اسکان زلزله زدگان، اعزام کاروان سلامت برای ارائه خدمات درمانی، تامین ویلچر معلولان منطقه، اعزام کاروان امداد اجتماعی و فرهنگی برای تسکین آلام کودکان زلزله زده و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان آسیب دیده در این زلزله را از برنامه های این ستاد در مناطق زلزله زده اعلام کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: این ستاد از زمان وقوع زمین لرزه چادرهای امدادی و اقلام غذایی 72 ساعته به مناطق زلزله زده ارسال کرده و هم اکنون نیز روزانه 2 هزار پرس غذای گرم با راه اندازی آشپزخانه در شهرستانهای میانه و سراب توزیع می کند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان شیراز استان بوشهر شبستان یزد اصفهان کانون های مساجد مساجد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام