Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@20:55:29 GMT

سفر جنجالی نیمار به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۱۳۵

سفر جنجالی نیمار به بارسلونا

سفر دوباره نیمار به ایالت کاتالونیا در روزهای اخیر خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان امسال تلاش زیادی کرد به هر نحوی شده از پاری سن ژرمن جدا شده و بعد از دو سال دوری، دوباره لباس بارسلونا را بر تن کند، اما در نهایت مذاکرات طرفین به نتیجه ای نرسید و ستاره برزیلی در پاریس ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شروع درخشان در فصل جدید و البته مصدومیت بعد از چند بازی، نیمار دوباره خانه نشین شد و حالا دوباره این ستاره برزیلی به شهر بارسلون سفر کرده است. برخی جراید خبر از احتمال ادامه مذاکرات این بازیکن برای بازگشت به بارسلونا در تابستان سال بعد داده اند، اما پدر نیمار این اخبار را تکذیب کرده و مدعی شد فرزندش تمایلی به جدایی از پاری س ژرمن ندارد.

نشریه اسپورت نیز مدعی شد سفر نیمار به بارسلون تنها به دلیل علاقه شدید ستاره برزیلی به این منطقه بوده و او قصد داشته با دوستانش وقت بگذراند. نیمار پس از مصدوم شدن در بازی دوستانه با برزیل مقابل نیجریه در تاریخ 14 اکتبر در حال سپری کردن دوران نقاهت برای بازگشت به میادین است. اگر همه چیز مطابق برنامه ریزی پیش برود، احتمال دارد نیمار در تاریخ 22 نوامبر و دیدار مقابل لیل قادر به بازگشت به میادین بوده و سپس در بازی حساس دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید نیز در میدان حاضر شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش فوتبال نیمار بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال