Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:32:54 GMT

۲ هزار خارجی از آلمان اخراج شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۴۳۳

پلیس فدرال آلمان روز دوشنبه اعلام کرد که بیش از ۲ هزار خارجی که وارد این کشور شده اند را اخراج کرده است.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، پلیس فدرال آلمان اعلام کرد: طی ۹ ماهه سال جاری میلادی (۲۰۱۹) از اقامت دو هزار و ۱۱۴ تبعه خارجی در آلمان جلوگیری شده است.

بر اساس این گزارش، برخی از این اتباع درخواست پناهندگی داده بودند که با درخواست آن‌ها موافقت نشده و از آلمان اخراج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس فدرال آلمان اضافه کرده است که ۷۳۶ تبعه خارجی نیز به بیرون از مرز‌های این کشور منتقل شدند.

پیش‌تر شبکه خبری دویچه وله آلمان گزارش داده بود، شمار اتباع خارجی که در آلمان زندگی می‌کنند و مکلف به ترک این کشور شده اند، در سال جاری افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، دولت آلمان می‌خواهد با استفاده از قانون «اخراج تنظیم شده» که امسال به اجرا درآمده، شمار برگشت‌ها را سریعاَ افزایش دهد.

این در حالی است که پیش‌تر وزارت خارجه آلمان تایید کرده بود که دولت ترکیه قصد دارد روز پنجشنبه هفت عضو آلمانی تبار داعش را به این کشور بازگرداند.

فرانکفورتر آلگماینه به نقل از دولت فدرال آلمان اعلام کرد که خبر مربوط به بازگرداندن هفت عضو سابق گروه تروریستی داعش از سوی ترکیه به این کشور صحت دارد.

بر این اساس ترکیه قصد دارد این افراد را که تابعیت آلمانی دارند روز پنجشنبه به کشورشان بازگرداند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن پلیس فدرال آلمان تبعه خارجی آلمان پناهندگی مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند

به گزارش خبرآنلاین «جوزپ بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی که در جلسه عمومی پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه داشت، با اشاره به اینکه قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۱۱۰ هزار شهید و زخمی فراتر رفته، اظهار کرد: می‌توانیم بگوییم بیش از ۶۰ درصد از زیرساخت‌های غزه آسیب دیده و ۳۵ درصد از آنها کاملا ویران شدند.

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار کرد: شهرهای غزه بیش از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند.

به نقل از ایسنا بورل با اشاره به کشته شدن ۲۴۹ تن از نیروهای امدادگر و حدود ۱۰۰ خبرنگار طی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: اسرائیل باید به قوانین بین‌المللی احترام گذاشته و تدابیر موقت دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا کرده و حفظ جان تمامی غیرنظامیان را تضمین کند.

دیوان بین‌المللی دادگستری در واکنش به پرونده‌ای که کشور آفریقای جنوبی در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ علیه رژیم صهیونیستی ارائه کرد، در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ به رژیم صهیونیستی دستور داد اقداماتی را برای جلوگیری از وقوع کشتارهای جمعی در حق فلسطینی‌ها و بهبود شرایط انسانی در نوار غزه در پیش بگیرد.

۲۸ مارس گذشته دیوان بین‌المللی دادگستری در پاسخ به درخواست دوم آفریقای جنوبی، حکمی با تدابیر موقت جدید صادر کرد که در آن از رژیم صهیونیستی خواست تمامی اقدامات لازم و موثر را بدون تاخیر در تضمین تامین کمک‌های بشردوستانه لازم به غزه در پیش بگیرد.

بورل درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به شهر رفح که ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آنجا هستند، گفت: این اقدام پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت.

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه نیز تاکید کرد: اسرائیل باید به قطعنامه شماره ۲۷۲۸ شورای امنیت که در آن خواسته شده کمک‌های بشردوستانه به شکل کامل به غزه ارسال شوند، پایبند باشد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898943

دیگر خبرها

  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند