Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@10:21:52 GMT

با آزمایشی ساده نوع پوست خود را تشخیص دهید

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۵۴۲

صراط:

با یک آزمایش ساده می‌توانید در هر زمان نوع پوست خود اعم از چرب، خشک یا مختلط را برای انتخاب کرم‌های مخصوص به آن تشخیص دهید پوست شما چرب است؟ خشک یا مختلط؟

به گزارش سیمرغ اغلب ما زمانی که برای درمان بیماری‌های پوستی خود نزد پزشک متخصص می‌رویم، در پاسخ به اینکه آیا می‌دانیم پوستمان از کدام گروه انواع پوست‌ها (چرب، خشک ویا مختلط) است دچار شک و تردید شده و تشخیص آن را به پزشکمان واگذارمی کنیم، اما بهتر آن است که، چون پوست انسان در هر مقطعی از زمان خاص خود برحسب تغییرات آب و هوایی، جا به جایی و یا نوع سیستم بدن ممکن است دچار تغییر شود و گاهی از پوست چرب به پوست خشک و مختلط و یا بر عکس تغییر یابد، راه تشخیص نوع پوستمان را بدانیم تا درانتخاب کرم‌های مخصوص آن دچار مشکل نشویم و این کار با یک آزمایش ساده که خود می‌توانیم در منزل انجام دهیم به راحتی امکان پذیر است:

این آزمایش را ۳۰ دقیقه بعد ازحمام کردن انجام دهید به خصوص حمام‌های طولانی مدت که پوست شما کاملا در بخارحمام با جذب آب کافی مرطوب و آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوستتان را با حوله به طوری که به آرامی گذاشته و برمی دارید، خشک کنید.

از دو عدد دستمال کاغذی تمیز استفاده کرده، هر کدام را از وسط جدا کنید تا چهار لایه دستمال نازک داشته باشید. دوعدد آن را روی گونه‌ها و دو تای دیگر را روی پیشانی و چانه پهن کنید و خوب بچسبانید.

۵ تا ۷ دقیقه صبر کنید.

نتیجه:

پوست چرب

اگر بر روی همه‌ی دستمال‌ها لکه‌های زرد چربی دیده شد، شما دارای پوستی چرب هستید.

پوست خشک

اگر دستمال کاغذی‌ها فقط حالت رطوبت کمی به خود گرفته و از لکه‌های چربی خبری نبود شما دارای پوستی خشک هستید. پوست خشک در حالت طبیعی هم بر روی گونه‌ها کشیدگی دارد.

پوست مختلط

برای تشخیص اینکه پوست شما از نوع مختلط است، همه‌ی دستمال‌ها خشک یا چرب و یکنواخت نیستند. به طور مثال دستمال‌های روی گونه‌ها چرب و دستمال روی پیشانی خشک دیده خواهد شد و یا برعکس. گاهی هم دستمال‌های روی گونه‌ها در قسمت‌هایی چرب و در قسمت‌هایی خشک دیده خواهند شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پزشک متخصص دکتر پوست بیماری پوستی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان

زی‌سان- پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان  به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام  کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان نیز در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی‌ ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آنها تذکر می‌دهد اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است اما ما پیگیر قضیه هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:‌برنا

tags # ورزش کردن سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • یک ترفند ساده و سریع: چگونه بادمجان شیرین رو از بادمجان تلخ تشخیص بدیم (فیلم)
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!