Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با نیکولای ملادینوف هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در شهر غزه دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص برگزاری انتخابات شورای قانونگذاری و ریاست تشکیلات خودگردان بحث و تبادل نظر کردند.

آنها همچنین در مورد پاره ای از مسائل دیگر از جمله تحقق آشتی ملی و مسئله آرام سازی اوضاع در غزه بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه بار دیگر بر موضع جنبش متبوعش در حمایت از برگزاری انتخابات سراسری در فلسطین تاکید کرد و گفت حماس برای برگزاری انتخابات گام های زیادی برداشته است و از بسیاری از خواسته های خود صرف نظر کرده و موانع موجود بر سر راه آن را برداشته است.

وی همچنین بر ضرورت فراهم کردن زمینه برگزاری موفقیت آمیز انتخابات به ویژه تامین آزادی های عمومی در کرانه باختری و نوار غزه و احترام به قانون اساسی در رابطه با نمایندگان کنونی و پایبندی به توافق ملی تاکید و ابراز امیدواری کرد که ملت فلسطین بتواند انتخابات را به عاملی برای پایان دودستگی و اختلافات داخلی مبدل کند.

کد خبر 4769802

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه نیکلای ملادینوف غزه ایالات متحده آمریکا عراق سوریه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ترکیه ایران فلسطین روسیه لبنان عربستان سعودی اتحادیه اروپا استیضاح ترامپ برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: درمجموع 220 میلیارد تومان برای امر برگزاری انتخابات تخصیص یافته است.

 

به گزارش جماران، تقریبا هر دو سال یک بار انتخابات عمومی در کشور ما برگزار می شود. در اردیبهشت ماه سال 1403، دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار خواهد شد. بنابراین در لایحه بودجه 1403، برای برگزاری انتخابات، 176 میلیارد تومان بودجه هزینه ای در نظر گرفته شده است.

 

همچنین یکی از برنامه های شورای نگهبان در لایحه بودجه سال 1403 ، «نظارت بر انتخابات» است که در این زمینه 44 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین درمجموع 220 میلیارد تومان برای امر برگزاری انتخابات تخصیص یافته است.

 

مرکز پژوهش های مجلس در گزارش خود تاکید کرده است: در این زمینه نکته مهم این است که می توان با تجدیدنظر در مکانیسم برگزاری انتخابات، در هزینه های عمومی کشور صرفه جویی کرد.

             

دیگر خبرها

  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد