Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: استفاده بیش از 30 هزار کاربر کشاورز استان آذربایجان شرقی از توصیه های هواشناسی کشاورزی در سال زراعی 98-97 باعث افزایش تولید در منطقه شده است.

علی دولتی مهر افزود: این اداره کل با کشاورزان منطقه در راستای توصیه های هواشناسی کاربردی(تهک) همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و با توجه به توصیه های هواشناسی کشاورزی در سال زراعی 98-97 میزان ارزش افزوده خدمات و توصیه‌های هواشناسی کشاورزی به ارزش بیش از 160 میلیارد ریال توسط سازمان جهادکشاورزی استان برآورد شده است.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: با اعتمادی که هواشناسی استان در میان کشاورزان به دست آورده و از اطلاعات هواشناسی بعه نوان یک نهاده موثر در بخش کشاورزی استفاده می شود، کاهش هزینه تولید و افزایش راندمان محصولات زراعی و باغی کشاورزان حاصل می‌شود.

دولتی مهر افزود: با توجه به شروع بارش به موقع در اکثرمناطق استان در سال زراعی 99-98 امیدواریم در سال زراعی جاری با ارائه خدمات بیشتر، این ارزش افزوده افزایش پیدا کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا

سرهنگ محمدرضا بیلری گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده است؛ اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده برای رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

 وی افزود: بدین منظور ماموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضایی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا برای پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی