Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:14:27 GMT

مسئولان از برخورد دستگاه قضا با مفاسد حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۰۷۷

مسئولان از برخورد دستگاه قضا با مفاسد حمایت کنند

آیت الله عابدینی گفت: مسئولان نباید از برخوردهای آیت ‌الله رئیسی با مفاسد ناراحت و عصبانی شوند، بلکه باید از آن حمایت کنند، چرا که بسیاری از مشکلات کشور ریشه در فساد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌ الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم تجلیل از نفرات برتر سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و متولیان حسینیه‌ های شهدای قزوین بیان کرد: خانواده شهدا نقش مهم و اثرگذاری در وحدت آفرینی دارند و انسجام امروز کشور را مدیون وحدت در جامعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سخنان روز گذشته یکی از مسئولان افزود: مسئولان باید از چنین سخنانی پرهیز کنند، چرا که باعث دو قطبی شدن جامعه شده و بر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با حمایت از برخوردهای قوه قضائیه با مفسدان، اضافه کرد: مسئولان نباید از برخوردهای آیت ‌الله رئیسی با مفاسد ناراحت و عصبانی شوند، بلکه باید از آن حمایت کنند، چرا که بسیاری از مشکلات کشور ریشه در فساد دارد.

 

آیت الله عابدینی افزود: همه مسئولان باید در هفته وحدت به دنبال انسجام و وحدت بیشتر جامعه باشند و از بیان حرف‌های تفرقه ‌افکن پرهیز کنند.

 

وی در ادامه با تشریح آرمان ‌های شهدا خاطرنشان کرد: عدالت ‌خواهی، آرمان مشترک شهداست و همه ما در عدالت‌ خواهی باید پیرو شهدا باشیم و در مقابل ظالمان بایستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ولایت‌مداری را یکی دیگر از آرمان‌ های شهدا برشمرد و عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس نام امام خمینی (ره) را در وصیت نامه‌ های خود می ‌آورند و امروز شهدای مدافع حرم نام رهبری را و این یادآوری نشان دهنده ولایت ‌مداری شهدای والامقام و درسی برای امروز ماست.

 

وی اظهار کرد: نشر معارف قرآنی آرمان دیگر شهدا بود، چرا که خدا قرآن را برای زندگی آفریده است و باید تلاش کنیم تا جامعه درک عمیق ‌تری از مفاهیم قرآنی پیدا کند و خانواده شهدا نقش مهمی در تحقق این رسالت دارند.

 

آیت الله عابدینی امر به معروف و نهی از منکر را رسالت بسیار مهم شهدا معرفی کرد و یادآور شد: شهدا به تأسی از اباعبدالله الحسین (ع) در پی امر به معروف و نهی از منکر بودند اما خیلی متأسف هستیم که امروز برخی با خیانت به بیت ‌المال به دنبال مطامع دنیوی خود هستند.

 

وی یادآور شد: اگر شهدا حضور داشتند، در مقابل این فسادها سکوت نمی‌ کردند و امروز هم جلسات خانواده‌ های شهدا باید جلسات فریاد علیه فساد باشد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت شبستان یزد مسجد مسجد اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز نماینده ولی فقیه در استان قزوین دستگاه قضا مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان، گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان پیش‌بینی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ کریم اکبری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح کمیته‌های کنگره ملی شهدای کاشان، اظهار داشت: جلسات ستاد اجرایی ما 15 مورد بوده و در ایام پیش رو این جلسات فشرده‌تر برگزار می‌شود و 13 جلسه اندیشه‌ورزی تشکیل شده است.

وی از تدوین برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان خبر داد و افزود: بحث دیدارهایی که در سال گذشته با پیگیری کمیته‌ها انجام شد، با تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان 70 درصد، آزادگان و همسران شهدا دیدار انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ابراز داشت: بیش از 200 هزار سند جمع‌آوری و اسکن و با 900 خانواده شهدا مصاحبه انجام شده است و بیش از 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب کنگره ملی شهدای کاشان گفت: یک اجلاسیه و 370 یادواره شهدا در کاشان برگزار شد و احیای مکان‌یادها نیز از دیگر اقدامات بوده است و این امکان نقاطی است که در زمان دفاع مقدس در کاشان استفاده‌های متعددی صورت گرفته است.

اکبری تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است مدارسی که بیش از 10 شهید دارند، یادواره شهدای دانش‌آموز آن مدارس حتما برگزار شود و بحث مردمی‌سازی نیز در کنگره ملی شهدای کاشان نیز مورد توجه قرار گرفته به نحوی که 12 گروه مردمی رسانه‌ای پای کار کنگره ملی شهدای کاشان آمدند.

وی ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه عکس از سوژه‌های ویژه در قالب کنگره ملی شهدای کاشان تاکید کرد: هر قشر و طیف که بالای 100 شهید دارد، مقرر شده تا برای آن اقشار اجلاسیه برگزار شود و از سوی دیگر در 120 مدرسه کاشان نیز برنامه یادواره شهدا برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان افزود: شهرستان کاشان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در 32 یگان، لشگر و منطقه حضور موثر داشته و بیشترین حضور رزمندگان کاشانی نیز در لشکرهای مرتبط با استان اصفهان بوده است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان