Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تهران با یک اپراتور تلفن همراه قرارداد همکاری دارند و این اپراتور حامی مالی مشترک  ۲ باشگاه به شمار می‌رود.

اخبار ورزشی-به گفته محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، این باشگاه با یک حامی مالی جدید قرارداد همکاری به امضا رسانده و جزئیات این قرارداد تا اواخر آبان ماه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها که هم اکنون با یک اپراتور تلفن همراه همکاری می‌کنند، مشکلی برای امضای قرارداد همکاری با این حامی نداشتند و از این پس با ۲ حامی مالی به کارشان ادامه خواهند داد.

پرسپولیس از همکاری با حامی مالی جدید خود درآمد روزانه‌ای دریافت خواهد کرد و مدیران این باشگاه امیدوارند که این همکاری بتواند به این باشگاه کمک کند تا آن‌ها بتوانند از پس مشکلات مالی عدیده‌ای که این روز‌ها با آن مواجه اند، بربیایند و بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیمشان را به زودی پرداخت کنند.

پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی  زیادی رو به رو است و پرداخت نشدن مطالبات صدای اعتراض کالدرون و بشار رسن را درآورده و باعث شده تا آن‌ها هم نسبت به پرداخت نشدن مبلغ قراردادشان حسابی شاکی باشند و ناراحتی شان را رسانه‌ای کنند.

با این وجود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان پرداخت خواهد شد تا آن‌ها با روحیه‌ای خوب به مصاف حریف خود بروند.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کالدرون استقلال و پرسپولیس پرسپولیس مشکلات مالی اسپانسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه ستاد جوانی و جمعیت این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرا و پیگیری تعهدات دولت در بخش جوانی جمعیت از جمله وام‌های ازدواج، فرزند‌آوری، ودیعه مسکن و واگذاری زمین و تامین مسکن جوانان اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین مقابله با تخلفات حوزه تسهیلات و خریدوفروش وام‌های جوانی جمعیت که باعث شده دست جامعه هدف از این تسهیلات کوتاه بماند هم باید مورد توجه و راستی آزمایی قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه موضوع جوانی جمعیت طی یک دهه اخیر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، اضافه کرد: فقدان فرهنگ‌سازی و اقناع جامعه به فرزندآوری و آسیب‌های خانواده تک فرزندی باید از طریق افکار عمومی و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اقدامات بخش مسکن نیز بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستا‌های حاشیه مهاباد همراه با وام ۳۵۰ میلیون تومانی آماده واگذاری یه متقاضی مسکن است.

وی اقدامات دولت در بخش واگذاری زمین به متقاضیان را در سطح شهرستان قابل توجه دانست و گفت: با تخصیص زمین به طرح‌های نهضت ملی در سطح شهر و روستا طی چند سال آینده گرانی کرایه و اجاره مسکن فروکش خواهد کرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران بانک‌های عامل شهرستان گزارش و عملکرد خود را در بحث پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت ارائه کردند.

مهاباد با جمعیت ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند