Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:29:51 GMT

کشف ۱۷۷ کیلوگرم تریاک در قم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۲۲۹

کشف ۱۷۷ کیلوگرم تریاک در قم

ایسنا/قم فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۷۷ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی عنوان کرد: روز گذشته با رصد اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص فردی قصد دارد محموله مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو تریلی کشنده از یک استان جنوبی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به قزوین منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی، مأموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

آقاخانی اضافه کرد: سپس طی بازرسی از خودرو تریلی ۸۲ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در قالب ۳۷ بسته مواد مخدر کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته مأموران پاسگاه سلفچگان یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: متهم با ورود به قم قصد داشت محموله ۳۷ کیلوگرمی تریاک را به فروش برساند که حین انجام معامله به همراه خریدار مواد افیونی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد ۲ قاچاقچی قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از یکی از استان های مرکزی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کنند، که این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگی‌های قضایی، مأموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه زانتیا را در این رابطه شناسایی کردند.

به گزارش مرکز خبر پلیس قم، آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه خودروها متوقف و با دستگیری هر ۲ راننده، پژو پارس و زانتیا برای بازرسی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند که طی بازرسی صورت گرفته ۵۸ کیلو و ۸۱۰ گرم تریاک در قالب ۶۶ بطری پلاستیکی کشف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان