Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:24:46 GMT

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۲۳۸

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد ۴ پرونده لیگ برتر صادر شد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی روز دوشنبه 20 آبان تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزارش ناظران و دفاع حاضران، آرای زیر صادر شد:

در مورد دیدار تیم‌های سایپا تهران و شهداب یزد از هفته سوم لیگ برتر و درگیری لفظی آقایان ناصر شهنازی و عباسعلی میرحسینی، سرمربیان دو تیم در جریان مسابقه، نظر به این که هر دو نفر به رفتار دور از انتظار خود اذعان داشتند و از یکدیگر عذرخواهی کردند، به آنها تنها تذکر کتبی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهنازی: مسئولیت شکست را قبول می‌کنم/ از عوام فریبی و توهین به والیبال متاسفم

در مورد آقای محمد (هومن) باقری بازیکن تیم شهرداری گنبد، بر اساس گزارش ناظران مسابقه تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهرداری گنبد از هفته سوم لیگ برتر، مبنی بر به کار بردن الفاظ ناشایست از سوی این بازیکن بعد از پایان مسابقه، کمیته انضباطی با بررسی و تحقیق درباره اتفاقات رخ داده، یک جلسه محرومیت برای ایشان در نظر گرفت که با توجه به فقدان سابقه، تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر به حالت تعلیق درمی‌آید. وی همچنین محکوم به مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی شد.

در مورد رفتار ناشایست برخی از تماشاگران تیم فولاد سپاهان اصفهان در دیدار این تیم با کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر که با اعلام سازمان لیگ تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور تماشاگر در بازی‌های خانگی محروم شده بودند، یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در دیدار خانگی برای تیم فولاد سپاهان اصفهان در نظر گرفته شد. لذا با توجه به این که محرومیت اعلام شده در هفته سوم اعمال شد، تماشاگران اصفهانی از هفته پنجم می‌توانند در ورزشگاه خانگی این تیم حضور یابند.

در خصوص یک پرونده دیگر و اختلاف میان تیم شهردای ارومیه و جاوید محسنی‌نیا که از سال 95 تا 97 این تیم را به عنوان مربی همراهی کرده و بخشی از مبلغ قرارداد سه ساله خود را دریافت نکرده است، کمیته انضباطی با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه و تعیین مهلت ده روزه، خواستار پرداخت بدهی به مربی مذکور شد. چنانچه تا پایان مهلت تعیین شده، اقدامی از سوی باشگاه شهرداری ارومیه صورت نگیرد، تصمیم مقتضی از سوی کمیته انضباطی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور