Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، مهوش کمالی در گفت و گویی افزود: این جشنواره با حضور استانهای مازندران، قم، البرز، خراسان شمالی و گلستان در محل باغ موزه علم و صنعت گرمسار برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ، اشاعه و ترویج فرهنگ اصیل  ایرانی _اسلامی، نمایش لباس‌های سنتی مختلف اقوام ایرانی  به سایر کشورها، معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان گرمسار با هدف جذب گردشگر و ایجاد نشاط اجتماعی بین مردم،  آشنایی مردم با آداب و سنن ایرانی با توجه به تنوع قومیت منطقه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عنوان کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار افزود: در این جشنواره برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی سیاه چادر استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، چهار و محال بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، گیلان، لرستان، خراسان شمالی، گلستان و سمنان اجرا می‌شود.

وی گفت: برپایی ایستگاه شتر سواری، موسیقی و آیین‌های سنتی، نمایشگاه صنایع‌دستی، محصولات عشایری و توانمندی‌های شهرستان و .... از دیگر برنامه‌های این جشنواره دو روزه است.

کمالی گفت: از امروز تعداد ۴۵ غرفه نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و ۲۱ سیاه چادر در محل باغ موزه علم و صنعت برپا شده و تا بیست و چهارم آبان ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۲ برپا است.

شهر گرمسار از شهرهای شهرستان گرمسار است که در فاصله ۱۱۳ کیلومتری استان تهران و ۱۰۵ کیلومتری شهر سمنان قرار دارد.

46

کد خبر 1320122

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گردشگری حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بازیگران سینما و تلویزیون ایران زلزله کاریکاتور قوه قضاییه استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند

سعید نظری گفت: با توجه به اهمیت موضوع برای این اداره‌کل و نیز درخواست صنعتگران، این معاونت در پیگیری‌های بعمل آمده برای برقراری بیمه صنعتگران موفق شد با تمامی مشکلات موجود و تعداد بسیار زیاد متقاضی، شرایط را برای اجرای بیمه ٣٨٥ نفر از واجدان شرایط به سرانجام برساند.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این بیمه شده‌ها در رشته‌های صنایع دستی شامل کردی‌دوزی، البسه محلی، گلیم‌بافی، کلاش‌بافی، نازک‌کاری، منبت، معرق، خراطی، مشبک، سازسازی، دف، ارغوان‌بافی و ... فعالیت دارند.

 وی بیان کرد: هنرمندان عرصه صنایع‌دستی کردستان شهره جهانی داشته و دستان هنرمند آنان آثاری را خلق می‌کند که مایه مباهات هر ایرانی است و بر ذخیره فرهنگ و هنر جهان می‌افزایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی