Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جشن بزرگ هفته وحدت به مناسبت میلاد نبی اکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، شامگاه دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و مسئولان آستارا، در مسجد جامع شهر لوندویل شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در این جشن با اشاره به اختلاف افکنی دشمنان در دین اسلام، گفت: کسانی که در دین اختلاف به وجود می‌آورند شرک می‌کنند و همه ما باید در برابر این اقدامات هوشیارانه عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قدرت سخن پیامبر(ص) را از شمشیر بران تر دانست و افزود: هیچ کس در دنیا به اندازه وهابیون به نسخ اعتقاد ندارد.

آیت الله عاملی با تاکید بر اینکه سیره پیامبر اسلام شنیدن صدای همه افکار است، تصریح کرد: اوف بر قلمی که آیت‌الله سیستانی را مرتد اعلام می کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، ادامه داد: مسلمانان بدانند دشمن کیست، امروز عربستان سعودی تمام امکانات خود را به شیعه انگلیسی می دهد و به دشمنی و ایجاد اختلاف بین مسلمین دامن می زند.

وی با اشاره به اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای اتحاد و همبستگی بیشتر مسلمانان جهان در برابر توطئه‌های دشمنان است، گفت: در طول تاریخ رمز موفقیت مسلمانان در برابر دشمنان وحدت و اتحاد بوده است.

آیت الله عاملی، تاکید کرد: تاریخ نشان داده است هر زمان مسلمانان وحدت و یکدلی خود را حفظ کرده اند، در برابر دشمنان پیروز بوده اند، بنابراین مسلمانان باید اختلافات خود را کنار گذاشته و یکدل و یکصدا در برابر دشمنان قیام کنند.

کد خبر 4769770

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته وحدت آستارا یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل قزوین سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آسپرین چگونه در برابر سرطان روده بزرگ عمل می‌کند.

طبق یافته‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد آسپرین جنبه‌های پاسخ ایمنی بدن را در برابر سلول‌های سرطانی تقویت می‌کند.

دکتر «مارکو اسکارپا»، محقق ارشد و جراح عمومی دانشگاه پادووا در ایتالیا، گفت: «مطالعه ما مکانیسم مکمل پیشگیری یا درمان سرطان با آسپرین را در کنار مکانیسم دارویی کلاسیک آن که شامل مهار التهاب است، نشان می‌دهد.»

برای این مطالعه، محققان نمونه‌های بافتی را از ۲۳۸ بیمار که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ تحت عمل جراحی سرطان روده بزرگ قرار گرفته بودند، به‌دست آوردند. از این تعداد، حدود ۱۲ درصد مصرف‌کننده آسپرین بودند.

به گفته محققان، نمونه‌های بافتی از مصرف‌کنندگان آسپرین، گسترش کمتر سرطان به غدد لنفاوی و فعالیت تهاجمی‌تر سلول‌های ایمنی در برابر تومورها را نشان داد.

در آزمایشگاه، آنها کشف کردند که قرار دادن سلول‌های سرطانی روده بزرگ در معرض آسپرین، توانایی سلول‌های ایمنی را برای هشدار به یکدیگر در مورد وجود تومورها افزایش می‌دهد.

به طور خاص، سلول‌های ایمنی شروع به بیان بیشتر پروتئینی به نام CD۸۰ کردند. به گفته محققان، در بیماران مبتلا به سرطان رکتوم، مصرف‌کنندگان آسپرین بیان CD۸۰ بالاتری در بافت‌های سالم داشتند که نشان می‌دهد آسپرین توانایی سیستم ایمنی را برای جستجو و از بین بردن سلول‌های سرطانی افزایش می‌دهد.

اسکارپا گفت: «گام بعدی یافتن راهی برای ورود آسپرین به عمق روده و تقویت اثرات ضد سرطانی آن خواهد بود.»

کد خبر 6090456

دیگر خبرها

  • نحوه تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • صهیونیسم در کشتار مسلمانان فرقی بین نظامی و غیرنظامی قایل نیست