Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه مالی گردشگری اعلام کرد: این گروه در یک دوره ۱۰ ساله برای بیش از ده هزار نفر از جوانان کشور اشتغال پایدار ایجاد کرده است .

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، مهدی جهانگیری در مراسم افتتاح کارخانه احیا مستقیم و شروع عملیات اجرایی طرح توسعه فولاد بافت که با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور برگزار شد، بر لزوم حضور بخش خصوصی توانمند در اجرای طرح ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت : امروز در سال رونق تولید شاهد به ثمر نشستن یک واحد تولیدی با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و آغاز عملیات اجرایی یک سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون یورویی شامل احداث یک خط دو و نیم میلیون تنی گندله سازی و احداث یک خط ۸۰۰ هزار تومانی آهن بریکت گرم در بافت بودیم که زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم و چندین هزار نفر غیر مستقیم از جوانان این منطقه بودیم.

وی افزود : تأمین مواد اولیه مورد نیاز فولاد بافت تا سه سال آینده حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن ورودی گندله در سال و خروج محصول تولیدی سالانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی است. همچنین از سه سال آینده با راه اندازی فاز دوم تامین دو و نیم تا سه میلیون تن کنسانتره و خروج یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصول است که قطعاً محور ۹۰ کیلومتری سیرجان-بافت توان کشش‌ این حجم از تردد جاده ای را ندارد.

جهانگیری از رئیس‌جمهور خواست با صدور دستور ویژه به وزارت راه و شهرسازی به منظور اتصال بافت به راه‌آهن سراسری محور سیرجان بافت کرمان شاهد تحقق آرزوی مردم این منطقه باشیم و همچنین با این اقدام شهرستان‌های بافت، ارزوئیه و رابر از بن بست اقتصادی خارج و زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدید در منطقه فراهم شود .

وی با بیان اینکه پیام های نوروزی مقام معظم رهبری در سال های اخیر در حوزه مسایل اقتصادی بوده است، تصریح کرد: بزرگترین دغدغه دولتها و بطور مشخص دولت فعلی حل مشکل بی‌کاری جوانان است که این معضل جز با میدان دادن به بخش خصوصی کارآمد و توانمند و خروج از اقتصاد دولتی امکان پذیر نیست.

جهانگیری در پایان گفت: گروه مالی گردشگری و هلدینگهای تابعه به عنوان یک بخش خصوصی صددرصد واقعی با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب در راستای حل مشکل بی‌کاری با افتخار اعلام میدارد که با استفاده از دانش فنی و مهندسی بومی و میدان دادن به مدیران جوان در یک دوره ده ساله بیش از ۱۰هزار فرصت شغلی پایدار در بخش های مختلف اقتصادی کشور ایجاد کرده است.

طرح فولاد بافت یکی از طرح های هفت گانه فولاد کشور است. این طرح در اجرای اصل 44 در سال ۹۵ به بخش خصوصی واگذار شد؛ که با ورود هلدینگ ماهان وابسته به گروه مالی گردشگری و مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پیشرفت پروژه تسریع و به طور رسمی افتتاح شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه