Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدا در گلستان شهدای زنگی‌آباد ادای احترام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدا در گلستان شهدای زنگی آباد ادای احترام کرد   در اولین برنامه از سفر استانی دکتر سلطانی فر به استان کرمان که همراه با رییس جمهور و هیات دولت صورت گرفته، وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی فر در گلستان شهدای زنگی آباد در مراسم گل افشانی مزار شهدا شرکت کرد.  وزیر ورزش و جوانان بر سر مزار سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی از شهدای شاخص ورزشکار این منطقه هم حضور یافت و فاتحه ای قرائت کرد.

قرار است در ادامه این سفر، ١٤ طرح ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی، سالن‌های ورزشی و مجموعه ورزشی بشری به صورت ویدئو کنفرانس با دستور دکتر روحانی رئیس جمهوری و توسط دکتر سلطانی فر  وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: مسیر رشد و توسعه در کشور ادامه دارد/ سالن سرپوشیده بیارجمند را تا یک سال دیگر احداث می‌کنیم سلطانی‌فر: جامعه ورزش در عهد خود با دولت تدبیروامید هستند/ ببینید

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رییس جمهور شاخص ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند