Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) با حضور مردم مومن و متدین شهرستان فارسان و به همت كانون فرهنگی هنری سيد الشهدا (ع) در مسجد امام حسين (ع) شهر فارسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «یاسر بابایی» در جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) که در مسجد امام حسين (ع) شهر فارسان برگزار شد، گفت: به مناسبت روز نهم ربیع الاول سالروز آغاز ولایت و امامت قطب عالم امکان حضرت ولی عصر امام مهدی (عج) مراسم جشن و سرور با حضور مردم ولایتمدار در مسجد امام حسين (ع) فارسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سيدالشهدا (ع) مسجد امام حسين (ع) فارسان در ادامه افزود: برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) با همکاری هیئت امنای مسجد با حضور مردم و مسئولین از آئین‌های مذهبی است که هر ساله با حضور گسترده مردم و به همت كانون فرهنگی هنری سيد الشهدا (ع) برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) شامگاه گذشته و در سیزدهم ربیع‌الاول بعد از نماز مغرب و عشا آغاز شد که با برنامه های شاد و متنوعی همراه بود.

 

بابایی گفت: آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات مذهبی شیعه و آغاز دوره‌ای حیاتی در تاریخ اسلام هر ساله به همت كانون فرهنگی هنری سيد الشهدا (ع) فارسان برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سيدالشهدا (ع) مسجد امام حسين (ع) فارسان، توزیع شربت، شیرینی و نقل، برپایی جشن و آذین بندی مساجد از جمله برنامه هایی جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) در مسجد امام حسين (ع) شهر فارسان عنوان کرد و افزود: ثواب قرائت طرح «تلاوت نور» بعد از هر نماز برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) هدیه شد.

 

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد شیراز شبستان یزد کانون های مساجد رئیس جمهور اردبیل خبرگزاری شبستان حضرت ولی عصر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، شیخ حسین انصاریان‌ هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

شیخ حسین انصاریان‌ در ادامه تصریح کرد: چهارتا مسجد کنار حرم‌ها را ملاک نگیرید، خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است.

وی افزود: شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟