Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند بخشی از مبلغ قرار بازیکنان و کادرفنی تیمشان را پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان پرداخت کنند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس تاکنون نتوانسته به اندازه کافی به کادرفنی این تیم پرداختی داشته باشد و همین موضوع باعث شده تا صدای اعتراض گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم دربیاید و او خواستار پرداخت مطالباتش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به گفته‌های محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، بازیکنان این تیم تا هفته دهم حدود ۱۲ درصد از قراردادهایشان را دریافت کردند و کالدرون نیز که پیشتر گفته بود هیچ پولی از پرسپولیس دریافت نکرده، ۷۵ هزار دلار از مطالباتش را دریافت کرده است.

اما مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند تا پیش از بازی هفته یازدهم تیمشان برابر نفت مسجد سلیمان، بخشی دیگر از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند تا سرخپوشان با روحیه‌ای خوب به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان که در فصل جدید هیچ شکستی تجربه نکرده، بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از جدایی پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی از تیم تراکتور، مدیران این تیم به دنبال رایزنی برای گزینه‌های موردنظرشان برای نشستن روی نیمکت پرشورها هستند.

بنابر روایت ایرنا، در این راستا باشگاه تراکتور خبر داد با توجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیات مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به وی واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد. بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور اعلام کرده است مدیریت این باشگاه با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899243

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!