Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:07:49 GMT

نرخ رسمی ۲۱ ارز افت کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۹۸۶

نرخ رسمی ۲۱ ارز افت کرد

امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر، ۴۲ هزار ریال، بهای هر یورو ۴۶ هزار و ۳۴۵ ریال و پوند انگلیس ۵۴ هزار و ۱۲ ریال است.

بانک مرکزی اعلام کرد: هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۲۴۵ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۳۳۲ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۵۹۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۰۳ ریال، روپیه هند ۵۸۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۵۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۸۷۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۸۳ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۳۶۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۷۱۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار نیوزلند ۲۶ هزار و ۶۰۸ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۸۲۰ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۷۸ ریال، روبل روسیه ۶۵۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۷۵۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۷۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۲ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا دو هزار و ۳۲۸ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۹۶ ریال نرخ گذاری شد.

یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۷۹۴ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۸۶۴ ریال، یوان چین پنج هزار و ۹۹۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۴۲۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۳۶ ریال، یک هزار وون کره ۳۶ هزار و ۸۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۰۴ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۸۰ ریال و یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۹ ریال تعیین قیمت شد.

افغانی افغانستان ۵۳۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۱۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۶۰۴ ریال، سامانی تاجیکستان چهار هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش گذاری شد.

برچسب‌ها دلار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یورو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یورو دلار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی با طرح تحول نظام آموزشی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در گردهمایی معلمان تیران کرون اظهار کرد: نظام آموزشی در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای جامعه و نسل جدید نیست و باید در این ساختار تحول ایجاد شود.

وی افزود: ترکیب درسی و فصل‌های کتب آموزشی برای نیازهای فردی و اجتماعی جامعه کارآمدی نداشته و کودک و نوجوان درس زندگی نمی‌آموزند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث علمی و تجربی نیازهای جامعه را برطرف نکرده و نگرانی‌های اعتقادی و مهارتی به دلیل عدم ارائه مطالب مهارت‌های زندگی در جامعه ایجاد شده است.

ابوترابی ادامه داد: در طرح پیشنهادی تحول در نظام آموزشی کشور موضوعات اعتقادی و مهارت‌آموزی در اولویت قرار می‌گیرد تا دانش‌آموزان در مدت ۱۲ سال مدرسه اعتقادات خود را تقویت کرده و مهارت‌های زندگی را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با تمرکز بر دو محور اعتقادات و مهارت‌های علمی به زندگی زندگی افراد کمک شده و در آینده می‌توانند در زندگی فردی و اجتماعی خود استفاده کند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح در مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد تا پس از بررسی در کمسیون‌های تخصصی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برسی نهایی و تصویر بشود.

ابوترابی یادآور شد: کارشناسان و افراد متخصص در این حوزه همکاری خوبی داشته و سعی شده تا این طرح قوی و با سطح بالا عرضه شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در تأمین نیازهای آموزش و پرورش گفت: خیرین در مدرسه‌سازی و تأمین هزینه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند که بدون همکاری آنان دولت قادر به رفع نیاز آموزشی نبود. تداوم همکاری‌ها باعث می‌شود تا تجهیزات مورد نیاز مدارس هم تأمین شود.

کد خبر 751245

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات