Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از امروز‌ سه‌شنبه‌ ثبت‌نام و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گلستان همزمان با چند استان دیگر آغاز می‌شود. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حسین محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: دولت برای تأمین مسکن اقشار مختلف اقدام به تهیه و اجرای طرح اقدام ملی مسکن کرده است که ثبت‌نام از متقاضیان در استان گلستان از امروز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهمیه‌ای که برای استان در فاز نخست اجرای این طرح پیش‌بینی شده، یکهزار و 760 واحد مسکونی است که قرار شده در مدت 2 سال احداث و تحویل متقاضیان شود.

قشم نیازمند ایجاد شهرک‌های جدید برای تامین مسکن ساکنان استرئیس کمیسیون عمران مجلس: کاهش قیمت مسکن ارتباطی به عملکرد دولت ندارداما و اگرهای ثبت نام زنجانی‌ها در طرح ملی مسکن؟!

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان داشت: کسانی که می‌خواهند در این طرح ثبت‌نام کنند باید واجد برخی شرایط باشند که در سایت tem.mrud.ir درج شده است. برهمین اساس متقاضیان باید متاهل باشند و زنان سرپرست خانوار نیز بیش از 35 سال سن داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از شرط‌های دیگر برای ثبت‌نام در این طرح، عدم استفاده از تسهیلات دولتی بوده و متقاضیان از سال 84 تا کنون هم نباید ملکی مسکونی به نام آنان به ثبت رسیده باشد. هم چنین ثبت‌نام کنندگان باید سابقه سکونت دست‌کم 5 سال را در شهر موردتقاضا ارائه دهند.

محبوبی گفت: در این طرح 75 میلیون تومان تسهیلات بانکی 18 درصد برای متقاضیان پیش‌بینی شده است که افراد نباید دارای چک برگشتی و یا تسهیلات معوقه باشند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن