Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:39:14 GMT

حکم محکومیت مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۰۱۹

حکم محکومیت مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد اجرا شد

رئیس کل دادگستری استان مازندران از اجرای حکم محکومیت مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد خبر داد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران،حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری از اجرای حکم محکومیت مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد خبر داد و اظهار داشت: قاسم شریفی مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد که در راستای اجرای حکم محکومیت خود، در سال 94 تحت تعقیب قرار گرفته بود و چهار سال متواری بود دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رسیدگی به پرونده این فرد با شکایت چهار شاکی در دستور کار دستگاه قضایی استان مازندران قرار گرفته است.

طرح دستگیری 47 سارق حرفه‌ای در اهواز اجرا شدجزئیات دستگیری سارقان مسلح در قشم تشریح شد+تصاویرکاشان| دستگیری «روح‌الله زم» برنامه‌ریزی‌های دشمن را به هم ریخت

اکبری بیان کرد: این فرد به جرم ارتشا به مبلغ بیش از 500 میلیون تومان به چهار فقره 7.5 سال حبس، شلاق، انفصال از خدمات دولتی و پرداخت جزای نقدی معادل مبلغ رشوه محکوم شده بود که متواری بود و با دخالت و همکاری موثر همکاران حفاظت اطلاعات دادگستری استان مازندران دستگیر و جهت تحمل محکومیت به زندان آمل معرفی شد.

انتهای پیام/681/ح

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت هستند، گفت:مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

او افزود: ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است و بی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شامل ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور