Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@15:06:31 GMT

پلیس حامی قاطع آمران به معروف

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۰۲۰

پلیس حامی قاطع آمران به معروف

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح  فرمانده انتظامی استان همدان در عیادت از حجت الاسلام کیهانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ که اواخر هفته گذشته در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مصدوم شده بود از اقدام شایسته و تلاش این طلبه مجاهد در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تاکید کرد: پلیس در کنار آمران به معروف است و قاطعانه از آنان حمایت می‌کند.

 فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه یکی از افتخار‌های پلیس حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر است تصریح کرد: مجموعه پلیس در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

کامرانی صالح  با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم دشمن کار بزرگ و دشواری است افزود: همه افراد جامعه باید برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند و با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب به دنبال احیای این تکلیف الهی باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کبودراهنگ نیز از عملکرد انتظامی استان و حضور به موقع در صحنه قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی زحمات زیادی را در برقرای نظم و امنیت در جامعه متحمل می‌شود و در تمامی عرصه‌ها حضور جدی دارد.

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی فاضل افزود: شناسایی و دستگیری فرد ضارب در کمتر از نیم ساعت نشان از حمایت‌های بی دریغ پلیس از آمران به معروف و ناهیان منکر  دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ پنج شنبه هفته گذشته در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر  با ماشین زیر گرفته شد.

انتهای پیام/د.ا

پلیس حامی آمران به معروف است

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر فرمانده انتظامی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آزادی بیان» همراه با باتوم، لگد، شوکر و مُشت به دانشجویان حامی فلسطین در هلند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه اعتراضات دانشجویان سراسر جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی، این‌بار پلیس هلند با اعمال زور، کمپ‌های دانشجویان حامی فلسطین در «آمستردام» را برچید و دانشجویان و حامیان فلسطین را مورد ضرب و شتم قرار داد و زخمی کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

شبکه راشاتودی با انتشار تصاویری از تظاهرات دانشجویان و حامیان فلسطینی در پایتخت هلند گزارش کرد که در نتیجه اعمال زور نیروهای امنیتی، برخی از معترضان بر اثر اصابت ضربات باتون از ناحیه جمجمه دچار جراحت شدند و خونریزی کردند.گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای پلیس برای متفرق کردن معترضان و برچیدن چادرهایشان از خشونت استفاده کرده و برخی معترضان از ناحیه صورت دچار شکستگی شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

شبکه الجزیره نیز تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد پلیس ضدشورش با استفاده از یک بولدوزر به سمت کمپ معترضان در دانشگاه آمستردام حمله کرد تا چادرهای آن‌ها را که در اعتراض به جنگ غزه برپا شده بود، برچیند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

از حدود یک ماه پیش با تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، اعتراضات دانشجویان علیه جنایات تل‌آویو از دانشگاههای ایالات متحده شدت گرفت و علی‌رغم خشونت نیروهای امنیتی، این تظاهرات‌ها همچنان ادامه دارد و به دانشگاههای سراسر جهان کشیده شده است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «آزادی بیان» همراه با باتوم، لگد، شوکر و مُشت به دانشجویان حامی فلسطین در هلند+ فیلم
  • پلیس هلند با باتون به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد
  • رئیس دانشگاه معروف در ایران: سال ۱۴۰۱ پلیس کشته داد اما نکشت | دانشجو و استادی اخراج نشد | فیلم
  • هجوم پلیس آلمان به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در برلین+ فیلم
  • بخشی از دانشگاه آمستردام به تصرف دانشجویان حامی فلسطین درآمد
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین
  • انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی
  • پلیس آلمان اردوگاه حامی فلسطین در دانشگاه برلین را جمع‌آوری کرد