Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در مرحله نهایی مقابل اسپانیا قرار گرفتیم که یکی از تیم‌های قدرتمند در جهان است و ما توانستیم آن‌ها را با یک فوتبال زیبا و بازی تهاجمی قوی مغلوب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، پس کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام بین قاره‌ای طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: بازی‌های بین قاره‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام جهان نگاه ویژه‌ای به این رویداد بزرگ و مهم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبتانه ما در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم و با سابقه دو دوره قهرمانی فوتبال ساحلی را داشتیم که خداراشکر توانستیم آن را تکرار کنیم، این اتفاق بزرگ را به تک‌تک بازیکنان و مردم ایران تبریک می‌گویم. شرایط مسابقات خیلی خوب بود و بازیکنان از ابتدا رقابت‌ها را قوی آغاز کردند.

وی افزود: متاسفانه در بازی دوم محمد احمدزاده و در بازی سوم امیرحسین اکبری را نداشتیم. چون احمدزاده دچار یک آنفولانزای شدید شد و همچنین اکبری مصدومیت داشت. اما با این وجود غیرت بچه‌ها و با آن شرایط فنی که برای آن‌ها گفته بودیم، اجرا کردند و به خوبی جواب اعتماد ما را دادند و در غیاب این بازیکنان بازی خوبی را ارایه کردند.

هاشم‌پور اظهار داشت: سه بازی بسیار سخت در مقابل مصر، مکزیک و روسیه که توانستیم با آن نظم خاص تیم‌های حریف را شکست دهیم. یک بازی بسیار دشوار با امارات در خود این کشور داشتیم که مقابله با میزبان واقعا کار آسانی نیست اما ما توانستیم با هماهنگی عالی به مصاف این تیم برویم. بازیکنان جوان تیم در کنار بچه‌های باسابقه و باتجربه عالی کار کردند و با شرایط مطلوبی راهی فینال شدیم. در مرحله نهایی مقابل اسپانیا قرار گرفتیم که یکی از تیم‌های قدرتمند در جهان است و ما توانستیم آن‌ها را با یک فوتبال زیبا و بازی تهاجمی قوی مغلوب کنیم و این مدال طلا و کاپ قهرمانی را به کشور عزیزمان بیاوریم و در نهایت پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران را در امارات به اهتزاز دربیاوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان گفت: من حدود 7 سال کنار مربیان بزرگی مانند مارکو کار کردم، در دورانی که بازیکن بودم فرشاد فلاحت‌زاده من را از تیم صنعت نفت آبادان به فوتبال ساحلی آورد، کنار مارکو و فرشاد چیزهای زیادی یاد گرفتم. به خودم اعتماد داشتم و می‌دانستم کنار بچه‌ها می‌توانم نتایج خوبی کسب کنیم. خداراشکر پیش از این رقابت‌ها هم اردوهای عالی برگزار کردیم و باید بگویم که تاج نگاه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی دارد و ما را تنها نمی‌گذارد. ان‌شاءالله شرایط همینطور محیا باشد تا بتوانیم ادوار بعدی نتایج مطلوبی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: ساحلی‌بازان دلچسب بازی کردند/ خوشحالم کادرفنی ایرانی در کنار تیم بود/ از انتخاب تاج دلگیرم! ساحلی‌بازان تهران را به مقصد مسقط ترک کردند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی فوتبال مدال طلا برنا فوتبال ساحلی خبرگزاری برنا تیم ملی فوتبال ساحلی عباس هاشم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به برپا شدن علم عدالت‌خواهی علیه ظلم‌ستیزی در دنیا گفت: آنچه امروز در دنیا رخ می‌دهد با نگاه ویژه و خاص به مبانی و نظریه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی - در خبرگزاری دانشجویان ایران حضور یافت و با خبرنگاران به گفت‌وگو نشست.

در حاشیه بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری از خبرگزاری دانشجویان ایران، محمدمهدی خیرجو -مدیرعامل ایسنا- با اشاره به نگاه ایسنا به تقریب مذاهب و ادیان گفت: همه مذاهب به ویژه ادیان ابراهیمی جایگاه ویژه‌ای در انتشار و پوشش اخبار در ایسنا داشتند و دارند. در سیاست‌های جدید خبرگزاری نیز تعریف شده است که هرچه بیشتر به موضوع اشتراکات و فعالیت حول محور این اشتراکات توجه کنیم. 

او افزود: همه ادیان الهی و مذاهب نقطه و موضوع مشترکی به نام پرستش دارند که می‌توان در این‌ رابطه سخن گفت و محتواهای زیادی تولید کرد. همین هم باعث می‌شود که موارد انسانی و مکارم اخلاقی در اکثر مذاهب مشترک باشد. نگاه ما این است که تا می‌توانیم در این راه تلاش کنیم تا افراد، بیشترین توجه را به اشتراکات داشته باشند. دشمن بسیار درصدد است که با تفرقه و اختلاف‌افکنی و تهییج تعصبات قومی و مذهبی، کار را به جایی برساند که افراد نتوانند در کنار هم به راحتی زندگی کنند و راه برای دخالت بیگانگان باز شود. 

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری نیز با بیان اینکه آن چیزی که امروز در دنیا رخ می‌دهد نگاه ویژه و خاص به مبانی و نظریه نظام جمهوری اسلامی است، گفت: نقش مقاومت در از بین بردن استکبار جهانی بسیار چشمگیر است.

او افزود: امروز عَلَم عدالت‌خواهی علیه ظلم‌ستیزی به پا شده است. اتفاق مهمی که در هفته‌های اخیر در دنیا رخ داده حضور دانشجویان و دانشگاهیان در این عرصه تمدنی است و ویژگی بارز و متمایز این گروه حقیقت‌جویی و آرمان‌خواهی است.

مشروح این گفت‌وگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم