Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از بازگشایی و از سرگیری فعالیت یک معدن راکد در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه با پیگیری‌های دادستان خبر داد.

مهدی قنادی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: اواخر مرداد امسال یکی از کارگران معدنی در استان کرمانشاه به علت حادثه‌ای در معدن جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس بررسی‌های انجام شده هیچ قصوری از جانب معدن و کارفرما در این حادثه وجود نداشته، عنوان کرد: تمامی اصول ایمنی در معدن رعایت شده بود و همچنین این معدن دارای بیمه مسئولیت مدنی و بیمه حوادث نیز بوده است.

مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: کارگر متوفی دارای بیمه تامین اجتماعی بوده و اکنون نیز خانواده وی پیگیر دریافت دیه آن مرحوم هستند و هیچ شکایتی نیز علیه کارفرمای معدن مطرح نکرده‌اند.

قنادی اضافه کرد: متاسفانه پس از وقوع این حادثه برخی از سهامداران این شرکت اقدام به کارشکنی‌هایی کرده و با اخذ دستور سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فعالیت معدن را متوقف کردند.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه توقف فعالیت این معدن زمینه بیکاری 40 نفر از کارگران آن را به همراه داشت، دادستان کرمانشاه در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از رونق تولید و نیز جلوگیری از تضییع حقوق عمومی به این پرونده ورود کرد.

مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه پیگیری‌های دادستان کرمانشاه از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور منجر به نتیجه شد و این معدن اکنون بازگشایی شده و فعالیت خود را از سر گرفته است.                                                                                                                      

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معدن تعطيلي دادستان کرمانشاه استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هزینه برای آموزش به نوعی سرمایه گذاری است، اظهار کرد: ثمره این سرمایه گذاری رشد علمی، اشتغال، بهره‌وری و کمک به احیای صنعت را در پی دارد.

وی به برگزاری دوره آموزشی پیش رفته فرش‌بافی در راستای توسعه هنر فرش و ایجاد اشتغال توسط اداره صَمت در این شهرستان به صورت رایگان اشاره کرد و افزود: این آموزش‌ها برای ۳۵ نفر از علاقمندان هنر فرش‌بافی به میزان سه هزار و ۵۰۰ نفر ساعت از تاریخ ۵ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در حال برگزاری است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این دوره، گفت: ثمره این دوره‌های آموزشی اشتغال و کمک به احیای صنعت فرش و قالی‌بافی خواهد بود.

بابلی خاطر نشان کرد: در این شهرستان حدود ۷۰۰ بافنده در قالب بیمه‌های تأمین اجتماعی و روستایی و عشایری بیمه قالی‌بافی دارند.

وی تعداد اعضا اتحادیه تولید کنندگان فرش دستباف شهرستان سرپل ذهاب را حدود ۹۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تولید فرش پتانسیل خوبی در این شهرستان محسوب می‌شود و انتظار است دوره‌های آموزشی فرش‌بافی به‌صورت مستمر در سایر نقاط این شهرستان برگزار شود.

کد خبر 6098836

دیگر خبرها

  • جوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)