Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص تیم‌های مختلف فوتبال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب بطری به سمت سرمربی حریف رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پرسپولیس به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.  تیم ماشین سازی تبریز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل تحریک تماشاگران به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی(در طول فصل) محکوم شد.  این رای در بخش جریمه نقدی قابل تجدید نظر است. ضمنا با توجه به سابقه محکومیت وی در جام حذفی به محرومیت، چنانچه رفتار تحریک آمیز تکرار شود، محرومیت تعلیقی اعمال می شود.

*تیم شهر خودرو به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی در دیدار برابر سایپا باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب اشیا به داور رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم خواهد شد.  تیم فولاد خوزستان به داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی یا کمیته سلیقه‌ای/ شائبه جانبداری با اتخاذ تصمیم‌های دوگانه صادقی: تاخیر در برگزاری لیگ برتر اتفاق خوبی نیست

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس سایپا فوتبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اقبال حمیدی اظهار کرد: این شکارچی غیر مجاز که در سال ۱۴۰۲ اقدام به شکار یک رأس کل وحشی در منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان کرده بود با حکم قضائی به جزای نقدی محکوم شد.

وی بیان کرد: این متخلف در آن زمان، توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران دستگیر شد و پس از پیگیری‌های حقوقی، سرانجام با صدور حکم قطعی به پرداخت ۷۵۰ میلیون ریالی جزای نقدی جریمه شد.

کردستان دارای پنج منطقه حفاظت شده شامل منطقه چلچمه و سارال با ۹۷ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده بیجار با وسعت ۳۲ هزار هکتار، منطقه بدر و پریشان قروه با وسعت ۴۳ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با وسعت ۵۷ هزار هکتار و منطقه عبدالرزاق سقز با وسعت ۳۹ هزار هکتار و پناهگاه حیات وحش زریوار با وسعت سه هزار هکتار و ۲ اثر طبیعی ملی و چندین منطقه شکار ممنوع است که این استان را در زمره منحصربه فرد ترین نقاط کشور به لحاظ تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی قرار داده است.

کد خبر 6098657

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر