Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:20:45 GMT

وحدت باعث شده فریب دشمنان را نخوریم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۷۶۱

وحدت باعث شده فریب دشمنان را نخوریم

ماموستا قاردی، باتاکید براینکه تا زمانی که وحدت داشته باشیم دشمن نمی‌تواند به ما ضربه وارد کند، گفت: در طول ۴۰ سال پس از انقلاب، با توطئه‌های دشمنان، ما اهل سنت را علیه اهل تشیع تحریک کرده‌اند اما این وحدت ما باعث شده که فریب دشمنان را نخوریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، «ماموستا مُلا قادر قادری» در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع پاوه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار، ماموستا فریدون عبدالرحمن یکی از روحانیون اهل سنت کردستان عراق،حجت الاسلام فاضلی و احمد محمدی رییس و جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه درامور اهل سنت استان کرمانشاه و تعدادی از مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم به مناسبت گرامیداشت ۱۲ ربیع الاول و آغاز جشن های هفته وحدت برگزار شد، رگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) را مانع بزرگی در راستای تحقق اهداف دشمن دانست و افزود: باید نمونه و مشابه این گونه برنامه ها بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امام جمعه پاوه، با بیان اینکه مسلمانان اهل سنت در کشورمان در ۱۳ استان و مرزها سکونت دارند، جمعیت آنان را یک هشتم جمعیت کشور دانست و افزود: جمعیت شافعی مذهب از سایر مذاهب بیشتر است.

 

وی در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص مباحث تبلیغی و نقش علما و طلاب اهل سنت پرداخت و اظهار کرد: اکنون ۱۷ هزار مسجد و یک هزار مدرسه علوم دینی اهل سنت در ایران فعال است.

 

ماموستا قادری، در بخش دیگری از سخنان خود حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده پروردگار را منجی عالم بشریت دانست و با استناد به احادیثی، گفت: شایسته است که ما رویدادهای مربوط به این منجی و مصلح شامل ولادت، بعثت، هجرت و وفات را باشکوه برگزار کنیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه امروز شاهد هجمه‌هایی به دین مبین اسلام و آخرین پیامبر الهی هستیم، پاسداری از دین را وظیفه همه مسلمانان دانست و تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) دفاع از پیامبر است.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شبستان یزد اصفهان خبرگزاری شبستان شیراز رئیس جمهور رفسنجان فریب دشمن ضامن بقای اسلام هفته وحدت پیامبر اعظم ص وحدت شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در همایش روز ملی خلیج فارس گفت: اکنون فرهنگ مقاومت در مردم استان بوشهر نهادینه شده است، استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس صبح امروز همایش ویژه‌ای بر روی ناو سردار شهید منجزی در دل خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، مسئولان و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس و خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد.

در این همایش ابتدا سردار حیدر هنریان‌مجرد با گرامیداشت روز ملی خلیج‌ فارس این روز را یادآور رشادت مردم ساحل‌نشین و رزمندگان در بیرون راندن استعمارگران و متجاوزان از سرزمین‌های اشغالی در حاشیه خلیج‌فارس دانست و اظهار داشت: خلیج‌فارس همواره در ادوار مختلف تاریخی حماسه‌های بزرگی به خود دیده است و رزمندگان استان بوشهر نقش مهم و اثرگذاری در حفاظت از خلیج‌فارس داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تداوم امنیت خلیج‌ فارس در برنامه‌های مهم نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی سپاه قرار دارد، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با رصد شبانه‌روزی تردد و تحرکات خلیج‌ فارس با هرگونه ناامنی و تعرض برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر در خلیج فارس دارد، گفت: نیروی دریایی سپاه در عرصه امنیت خلیج‌فارس دارای کارنامه درخشان است که در این راستا چند بار هیمنه آمریکایی‌ها توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس شکسته شد و اکنون با اقتدار تحرکات شناور دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود.

هنریان‌مجرد، با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از قدرت دفاعی، تهاجمی و بازدارندگی بالایی برخوردار هستند، گفت: امروز قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای تمام جهان مشهود است و دیگر خلیج‌ فارس محل جولان دشمنان و متجاوزان از جمله کشورهای استکبار و استعماری نیست.

نام خلیج فارس نماد وحدت، هویت و همدلی ملت‌ها است

احمد محمدی‌زاده با گرامیداشت روز خلیج‌فارس این روز را یادآور رشادت و قدرت و فداکاری ملت ایران و شکست تاریخی اشغالگران و استعمارگران دانست و بیان کرد: پرتغالی‌های پس از 117 سال تسلط بر سواحل و جزایر ایران در خلیج‌ فارس این منطقه مهم و استراتژیک با شکست ترک کردند.

وی، قدرت اول خلیج‌ فارس را جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: نام خلیج فارس نماد وحدت، هویت و همدلی ملت ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌ فارس در استان بوشهر است، گفت: رزمندگان استان بوشهر بارها هیمنه متجاوزان آمریکایی و استعمارگران در خلیج فارس شکستند و این آبراه اکنون از امنیت پایدار برخوردار است.

استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است

آیت‌الله صفایی‌بوشهری نیز با اشاره به 5 قرن مقاومت مردم استان بوشهر در برابر استعمارگران و متجاوزان به سواحل خلیج‌ فارس خاطرنشان کرد: دشمنان پس از شکست نظامی و تسلط بر خلیج فارس دسیسه تغییر نام آن را مورد توجه قرار دادند تا با اختلاف میان ‌کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس به اهداف خود دست یابند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اسناد و نقشه‌های بین‌المللی خلیج‌ فارس در جهان را موید نام خلیج‌ فارس دانست و تأکید کرد: خلیج‌ فارس دارای هویت ایرانی است و در تمام محاسبات جغرافیای سیاسی جهان نام خلیج‌ فارس مشهود و ثبت شده است.

امام جمعه بوشهر تحرکات تغییر نام خلیج فارس را استعماری برای تسلط و اختلاف میان کشورهای این منطقه دانست و خاطرنشان کرد: خلیج‌ فارس در عرصه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی از موقعیت مهم و ممتاز در نظام محاسباتی جهان برخوردار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر خلیج‌ فارس را مهمترین مرکز و راه ترانزیت انرژی هیدروکربنی دانست و بیان کرد: خلیج فارس در عرصه زیست بوم دارای ویژگی ممتاز است.

صفایی‌بوشهری تاریخ مقاومت استان بوشهر را برشمرد و گفت: شکوه قابل توجه جبهه مقاومت در سواحل خلیج‌ فارس استان بوشهر شکل گرفته، چراکه پیشینه تاریخ مقاومت این استان به 5 قرن گذشته می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه اکنون فرهنگ مقاومت در مردم استان بوشهر نهادینه شده است، تصریح کرد: استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در اوج آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارند تصریح کرد: اگر متجاوزان بخواهند در حوزه خلیج فارس به ایران، تعرض کنند رزمندگان استان بوشهر با قدرت با آنان برخورد می‌کنند.

 

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است