Web Analytics Made Easy - Statcounter

این جشنواره از روز گذشته در مجموعه گردشگری مهرگان ساری آغاز به کار کرد و شرکت کنندگان در ۴۵ غرفه شامل ۳۶ غرفه هنرجویی و ۹ غرفه هنرآموزی تازه ترین ایده هایشان را عرضه کردند.

ایده های برتر این جشنواره که متخص هنرجویان و هنرآموزان رشته های برق ، محصولات شیمیایی ، مکانیک ، سوخت، صنایع دستی و صنایع هوایی بودبه شرکت ها و حوزه فناوری وزارت آموزش و پرورش برای تجاری سازی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش و پرورش مازندران در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره در گفت گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به راه‌یابی یکهزار و ۵۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: از این تعداد ۲۸۵ اثر از استان مازندران  بود.

اسفندیار نظری اهداف این جشنواره را ایجاد زمینه‌ای جهت شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی و استعدادسازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل، کمک در معرفی ایده‌های برتر برای ساخت نمونه‌های تولیدی و برقراری ارتباط با ایده‌پردازان و مخترعان برشمرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران تقویت روحیه تیمی و ترویج فرهنگ اشتغال با توجه به برنامه‌های دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از ضرورت‌های اجرای این برنامه اعلام کرد و گفت: جشنواره ملی ایده بازار و ساخت پروژه و دستاوردهای فن‌آورانه و خلاقانه سال آینده در استان کرمان برگزار خواهد شد.

نزدیک به ۴۲ هزار هنرجو در ۳۴۵ هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش مازندران تحصیل می کنند.

برچسب‌ها مازندران جشنواره ملی ایده بازار ویژه هنرستان‌ های کشور دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران دانش آموزان مازندران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه